مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با تشریح برنامه‎های گرامیداشت شهدای منا استان گفت: نخستین کنگره استانی بزرگداشت شهدای منا در گلستان برگزار می‎شود.

برگزاری نخستین کنگره بزرگداشت شهدای منا در استان

 به گزارش گلستان24؛علی‎اصغر فاضلی در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: نخستین کنگره استانی بزرگداشت شهدای منا در سال 1396 به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان برگزار می‎شود در این کنگره خانواده‎های معظم شهای منا حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه در راستای بزرگداشت شهدای منا از نهم لغایت یازدهم شهریور ماه جاری برنامه‌های مختلفی در سطح استان تدارک دیده شده است، تصریح کرد: فاجعه غم‎بار منا از خاطره ملت ایران پاک نمی‎شود، تکریم و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه باید همواره جریان داشته باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از برگزاری نخستین کنگره استانی لاله‎های سپید خبر داد و افزود: در این کنگره قرار است از خانواده‎های شهدای منا تجلیل شود.

فاضلی با اشاره به برگزاری دعای عرفه در گلزارهای شهدای سراسر استان  بیان کرد: در آستانه سالروز فاجعه منا قرار است مراسم قرائت دعای عرفه در گلزارهای شهدای سراسر استان برگزار شود.

وی پرداختن به موضوع فاجعه منا توسط ائمه جمعه و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز در روز جمعه 10 شهریور با محوریت فاجعه منا را از دیگر برنامه‌های سالروز بزرگداشت فاجعه منا اعلام کرد و گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده در شهرستان‎ها، سخنران‌های قبل از خطبه‌ها نیز از بازماندگان فاجعه منا و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان انجام می‎شود./فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار