معاون اداری و مالی دانشگاه جامع گلستان خبر داد

معاون اداری و مالی دانشگاه جامع گلستان از افتتاح و بهره‎برداری فاز نخست دانشگاه پردیس سرخنکلاته هزمان با آغاز هفته دولت خبر داد.

افتتاح فاز نخست پردیس دانشگاه گلستان

به گزارش گلستان24؛یدالله هزارجریبی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: همزمان با هفته دولت اولین پروژه دانشگاه با کاربری آموزشی واقع در پردیس سرخنکلاته به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه از سال 1387 تا 1392 متوقف بود تصریح کرد: این پروژه با زیر بنای یک هزار و 680 متر مربع و با هزینه 35 میلیارد ریال افتتاح و از مهر ماه سال جاری ظرفیت پذیرش 120 دانشجو را دارد.

معاون اداری و مالی دانشگاه گلستان ادامه داد: ساختمان اداری و آموزشی (سازمان مرکزی) به متراژ 4 هزار و 800 مترمربع و هزینه بالغ بر 72 میلیارد ریال در پاییز 1396 به بهره‎برداری می‎رسد.

هزارجریبی در خصوص چگونگی ایاب و ذهاب دانشجویان با شروع فصل مهر گفت: برای رفت و آمد دانشجویان 6 سرویس در نظر گرفته شده است و به خاطر آماده نبودن سلف سرویس در دانشکده جدید، کلاس‎های دانشجویان از هشت صبح آغاز و حداکثر تا ساعت 12 ظهر به اتمام خواهد رسید.

وی در خصوص میزان پیشرفت فیزیکی سالن چند منظوره ورزشی و سلف سرویس گفت: سالن چند منظوره ورزشی در سال 1392 مصوب شد و بودجه  12 میلیارد ریالی برای این پروژه اختصاص یافت اما در سال 1394 این کار شروع شد اکنون بودجه موردنظر به اتمام رسیده است و برای اتمام پروژه به 50 میلیارد ریال نیاز داریم.

معاون اداری و مالی دانشگاه گلستان زیربنای سالن ورزشی چند منظوره را 3 هزار و 770 مترمربع اعلام کرد و افزود: این پرو‎ژه تاکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

هزارجریبی ادامه داد: سلف سرویس نیز جزو مصوبات سال 1392 بود تاکنون این طرح 27 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است قرار بود در سال 1394 مبلغ 30 میلیارد ریال به این طرح اختصاص یابد اما 3 میلیارد ریال تخصیص اعتبار داشتیم و دو سال بعدی نیز اعتباری به ما تعلق نگرفته است.

وی در خصوص روند اجرایی محوطه سازی پردیس گفت: قراردادی با دانشگاه فردوسی مشهد برای تدوین طرح جامع دانشگاه منعقد شده که تاکنون 50 درصد آن اجرا شده است برای اتمام این طرح به 750 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار