رئیس شورای شهر گرگان:

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: منابع مردم و شهر جزو خط قرمزهای ماست، همان‌‌‌گونه که مردم در انتخابات به ما اعتماد کردند در انتخاب شهردار هم به ما اعتماد کنند.

منابع مردم و شهر جزو خط قرمزهای ماست

به گزارش گلستان۲۴؛فائزه عبداللهی، ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: در دوره‌های قبلی نیز عضو شورا بودم و در این دوره نیز مردم اعتماد کردند و برای همین به فکر منافع مردم و شهرکه جزو خط قرمزهای ماست، هستیم.

وی افزود: همان‌گونه که مردم در انتخابات به ما اعتماد کردند در انتخاب شهردار گرگان نیز به نمایندگان خود اعتماد کنند.

عبداللهی درباره اینکه آیا فشاری از سوی مدیران ارشد استانی برای ابقاء حسین صادقلو به عنوان شهردار گرگان به شورای شهر اعمال شده است یا خیر گفت: استاندار در همه نشست‌ها بر روی رعایت قانون و مقررات تأکید دارند و حتی قبل از انتخاب سرپرست و یا بعد از عدم ابقای صادقلو، هیچ‌گونه زنگ و تماسی با من به عنوان رئیس شورای شهر گرفته نشد.

وی درباره حمایت‌های مدیران ارشد استانی از شهردار گرگان در زمان تصدی امور خاطرنشان کرد: به هرحال هر فردی که به عنوان مدیریت شهری انتخاب می‌شود باید از سوی مدیران استانی حمایت شود و استاندار هم بارها گفته بود که اگر 9 نفر تصمیم به استیضاح شهردار بگیرند هیچ مخالفتی ندارم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه هیچ‌گاه در سخنرانی‌های انتخاباتی نگفته بودم که آقای صادقلو به عنوان شهردار گرگان باقی می‌ماند، گفت: شهروندان به مدت 4 سال به من رای دادند و این‌گونه نیست که امروز رأی دادند فردا پس بگیرند، مردم باید به ما اعتماد کنند.

عبداللهی تصریح کرد: در چارچوب قانون عمل کردیم و اگر فردی برای شهردار شدن توانمندی بیشتری داشته باشد انتخاب خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد: مصلحت شورا را در این دیدیم که دیگر دودستگی و مخالف و موافق در شورا وجود نداشته باشد تا بتوانیم در فضایی کارشناسی و علمی لوایح را بررسی کنیم.

وی تأکید کرد: نباید این‌گونه باشد که چون لوایح را شهرداری فرستاده عده‌ای بدون بررسی با آن موافقت کنند و کارت سبز نشان دهند و استدلال آنان این باشد که اگر رأی منفی دهند شهردار ناراحت می شود.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار