عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

عضو شورای شهر گرگان با اشاره به چالش‌های پیش‌رو در چهارمین دوره شورای شهر گفت: متاسفانه شورای شهر دوره چهارم از پر چالش‌ترین دوران شورای شهر بود.

تجهیز کارگاه بدون مصوبه شورا تخلف است

 به گزارش گلستان24،حسین ربیعی امروز در نطق پیش از دستور سیصد و نود و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان افزود: سه سال از عمر شورای شهر دوره چهارم در راستای حذف شهردار و نگه داشتن آن گرفته شد که این فرصت بررسی مشکلات شهر و لوایح را به معنای واقعی از ما گرفت.
وی ادامه داد: اما با وجود تمامی چالش ها، خروجی عملکرد شهرداری گرگان در خدمت رسانی، نسبت به سایر دوره ها موفق تر بود.
این عضو شورای شهر گرگان با انتقاد از مطرح ساختن لایحه زیرگذر ناهارخوران از سوی شهرداری، اضافه کرد: در انتخابات پنجمین دوره از شورای شهر گرگان، طرح های بسیاری از تله کابین، شهربازی مدرن، آکواریوم تا هواپیمای اسقاطی جهت رستوران مطرح شده بود اما لایحه زیرگذر ناهارخوران در هیچ یک از وعده ها ما و شهردار نبود.
ربیعی یادآور شد: با اجرای طرح زیرگذر در ناهارخوران، این میراث گذشتگان و شاخص معرفی گرگان، نابود خواهد شد.

*تجهیز کارگاه بدون مصوبه شورا تخلف است
این عضو شورای شهر گرگان با ابراز نارضایتی از اقدام شهرداری به منظور تجهیز کارگاه توسط پیمانکار ساخت زیرگذر ناهارخوران گفت: متاسفانه شهرداری بعد از طراحی، محاسبات زیرگذر، انتخاب پیمانکار و تجهیز کارگاه، اکنون لایحه را به شورا جهت تصویب ارسال می کند و از ما می خواهد که به آن رای مثبت دهیم.
ربیعی خاطر نشان کرد: ما حامیان شهردار، به منظور حفاظت از طبیعت ناهارخوران، به لایحه شهرداری رای مثبت نخواهیم داد.
وی با انتقاد از عملکرد برخی از اعضای شورای شهر گرگان، ادامه داد: بسیاری از اعضای مخالف شهردار که در زمان انتخابات اجرای زیرگذرهای گلشهر و دخانیات را خیانت به شهر اعلام می کردند، امروز تمام قد برای اجرای زیرگذر ناهارخوران همکاری می کنند!!.
این عضو شورای شهر گرگان افزود: در کنار تمامی پروژه هایی که به مردم وعده داده ایم باید حل مشکل ترافیک از سه راهی گلشهر تا ناهارخوران را در دستور کار قرار دهیم.
ربیعی با اشاره به راهکارهای کاهش ترافیک در ناهارخوران یادآور شد: با احداث راه های جدید در موازات محور ناهارخوران باید بار ترافیکی در این منطقه را کاهش داد.
وی خاطر نشان کرد: بجای صرف هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد تومان برای زیرگذر ناهارخوران، با تملک در شهرک قلعه حسن، مسیر گلشهر به تالار را اجرایی کنیم.
وی اظهار کرد: باید از استانداری بودجه‌ای برای راه اتومبیل رو از النگدره به توشن یا مشابه آن خواسته شود، در این صورت به زیرگذر ناهارخوران نیازی نیست.
شایان ذکر است در سیصد و نود و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان این بارهم، همچون جلسه قبل محمدرضا سبطی، زهرا نورا، ناصر گرزین حاضر نبودند و تمامی  حاضران در صحن شورای شهر بجز محمدابراهیم جرجانی با تصویب لایحه پیشنهادی از سوی شهرداری مخالفت کردند.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار