موسس مرکز پزشکی هسته‌ای گنبدکاووس خبر داد

موسس مرکز پزشکی هسته‌ای گنبدکاووس با اشاره به اینکه مدرن‌ترین تجهیزات در این مرکز استفاده شده است، گفت: پاسخ‌دهی مرکز به صورت روزانه و بدون معطلی است.

افتتاح چهارمین مرکز پزشکی هسته‌ای در استان گلستان

به گزارش گلستان۲۴؛رضا شاه‌حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه راه‌اندازی این مرکز یکی از الطاف خداوند متعال به جامعه پزشکی شهرستان گنبدکاووس است، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که به ما توفیق داد تا این مرکز را با بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و مجرب‌ترین کادر پزشکی در شهرستانی تاسیس کنیم که مردمانی مهربان و خون‌گرم و مسوولان جدی، پیگیر و مطلع دارد.

وی با بیان اینکه در این مرکز که به عبارتی چهارمین مرکز پزشکی هسته‌ای در استان گلستان است که افتتاح می‌شود، افزود: هر سه مرکز قبلی پزشکی هسته‌ای در استان گلستان در شهر گرگان مستقر بودند که دو مرکز به صورت خصوصی و تنها مرکز پزشکی هسته‌ای است بیمارستان 5 آذر به صورت دولتی اداره می‌شود.

موسس مرکز پزشکی هسته‌ای گنبدکاووس با تاکید بر اینکه با حمایت‌ها و پیگیری‌های مسوولان شهرستان تعرفه‌های خدمات پزشکی هسته‌ای در این مرکز با نرخ دولتی محاسبه می‌شود، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این مرکز می‌تواند از رفت و آمدهای غیرضروری و هزینه‌های هنگفت جابه‌جایی در هر هفته برای بیماران و خانواده‌های آنان جلوگیری کند.

شاه‌حسینی با بیان اینکه تجهیزات مرکز پزشکی هسته‌ای شهرستان گنبدکاووس به روزترین و مدرن‌ترین تجهیزات موجود در بازار است، ادامه داد: حتی این تجهیزات از عموم تجهیزات موجود در مرکز استان نیز پیشرفته‌تر بوده و خروجی بهتر و با کیفیت‌تری را به ما ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه انتقاد مطرح شده درباره نامگذاری این مرکز به نام «گلستان» نه برای نادیده گرفتن نام «گنبدکاووس» بلکه برای نمایان کرده محدوده خدمات این مرکز بوده است، تصریح کرد: قول می‌دهیم در پروژه‌های بعدی برای توسعه حوزه پزشکی در گنبدکاووس به این موضوع و حساسیت توجه کنیم.

موسس مرکز پزشکی هسته‌ای گنبدکاووس با تاکید بر اینکه نوبت‌دهی به بیماران و ارائه پاسخ و نظریه پزشکی به صورت روزانه در ابن مرکز انجام می‌شود، گفت: باید از زحمات پزشکان عزیز به ویژه خانم رضوانی و مدیران شهرستان گندکاووس در راستای فراهم‌سازی بستر ایجاد این مرکز تشکر کنیم.

شاه حسینی با اشاره به اینکه افتتاح مرکز پزشکی هسته‌ای در شهرستان گنبدکاووس نخستین گام بلند برای توسعه خدمات پزشکی در این حوزه است، تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم پروژه‌های بیشتری را در این حوزه به فرجام مطلوبی برسانیم.

گفتنی است معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در هفته گذشته و در دیدار با خبرنگاران به مناسبت هفته دولت با انتقاد از نامگذاری برخی از مراکز تجاری، پزشکی، تفریحی و ... در این شهرستان به نام‌هایی نامانوس با فرهنگ و تاریخ این شهرستان تاریخی و با دارای تمدن و همچنین نام‌هایی غیر از نام شهرستان گنبدکاووس خواستار اصلاح روند موجود شده بود.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار