رییس یازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام از برگزاری یازدهمین دوره این جشنواره در گرگان و گنبد کاووس خبر داد.

برگزاری یازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام در استان

به گزارش گلستان 24؛به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان، ابراهیم کریمی گفت: جشنواره یازدهم در گلستان با برنامه‌ای متفاوت و برای نخستین‌بار در دو شهرستان گرگان و گنبد کاووس برگزار می‌شود. این جشنواره ۱۳ تا ۱۶  شهریورماه به مدت چهار روز در شهرستان گرگان و ۱۸ تا ۲۰ شهریور در شهرستان گنبد کاووس با اجرای برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود.

رییس یازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام همچنین به برنامه‌های اجرایی جشنواره یازدهم در دو شهرستان اشاره و اظهار کرد: موسیقی و آیین‌های اقوام مختلف از سراسر کشور، نمایش و فروش صنایع دستی هنرمندان استان‌های مختلف، ایجاد سیاه‌چادر عشایر و اقوام مختلف و ایجاد بوم کلبه گردشگری روستایی در محوطه بیرونی جشنواره، همچنین معرفی و فروش سوغات استان‌های شرکت‌کننده از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

او گفت: هدف از برگزاری این نوع جشنواره‌ها و گسترده کردن آن‌ها در گلستان که با معرفی ظرفیت‌های مختلف استان برگزار می‌شود، این است که بتوانیم  استان گلستان را در سطح جامعه و گردشگران معرفی کنیم و امیدواریم از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم.

یازدهمین جشنواره گرگان به مدت چهار روز در کیلومتر چهار جاده گرگان - آق‌قلا، نمایشگاه بین‌المللی گرگان و در شهرستان گنبد کاووس به مدت سه روز در میدان بسیج، مجموعه ورزشی المپیک گنبد کاووس برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

ارسال نظر

آخرین اخبار