مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: حدود4.6 دهم میلیون تن صادرات محصولات کشاورزی را داشته‌ایم که متاسفانه خیلی از اینها با بارنامه جابجا نمی شوند و به همین لحاظ ۲۲ درصد بارنامه های ما مربوط به صادارت غلات است.

کاهش 17 درصدی تصادفات در محورهای نصب دستگاه های سی ان جی

به گزارش گلستان۲۴؛مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در نشست خبری با خبرنگاران در پایانه مرزی اینچه برون اظهارکرد: مبلغ 14.8میلیارد تومان در حوزه حمل‌ و نقل استان گلستان هزینه شده که بخشی از آن در حوزه نصب دوربین های ترافیکی مورداستفاده قرارگرفته است.

وی ادامه داد: دوربین‌ های مداربسته در روز سه‌ شنبه با اعتباری بالغ‌ بر ۲ ونیم میلیارد تومان مورد بهره ‌برداری قرار می‌گیرد که این امر باعث کنترل بیشتر و کاهش بسیاری از تصادفات جاده‌ای در سطح استان خواهد شد چرا که یکی از دلایل عمده تصادف سرعت بالاست و اگر بتوان آن را کنترل کرد می توان حوادث رانندگی را کاهش داد .

میقانی افزود : ۱۷ درصد در کاهش تصادف در محورهایی که دستگاه‌های سی جی اس نصب‌شده‌ داشته‌ایم و انشالله در آینده کلیه محورها به سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور مجهز خواهند شد .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه دو شرکت حمل‌ونقل جاده‌ای گرگان و گنبد راه اندازی خواهد شد ، گفت: ۷۱ شرکت حمل و نقل در سطح استان داشتیم که با افتتاح این دو شرکت ۷۳ شرکت داریم از این تعداد ۱۶ تعاونی هستند و سه شعبه دولتی و بقیه خصوصی تعاونی ها خصوصی اند .

وی با بیان اینکه 5.4 دهم میلیون تن بارنامه در سال ۹۵ از استان گلستان صادر شده است  ، اظهارداشت: سن میانگین وسایل نقلیه حمل بار ما 15.2 سال است و ۱۱ هزار ۵۰۰ نفر راننده در این بحث در حال فعالیت اندکه با برون سپاری از سال ۸۵ کلیه امور حمل نقل را به بخش خصوصی واگذار کرده ایم .

به گفته میقانی ؛ حدود4.6 دهم میلیون تن صادرات محصولات کشاورزی را داشته‌ایم که متاسفانه خیلی از اینها با بارنامه جابجا نمی شوند و به همین لحاظ ۲۲ درصد بارنامه های ما مربوط به صادارت غلات است .

مدیر کل حمل و نقل جاده ای گلستان گفت در بحث حمل و نقل جاده ای و مسافر ذائقه مردم به سمت خودروهای سواری پیش رفته که باید در بحث نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای تلاش کنیم که در این بین برای اتوبوس ها با قیمت ۳۵۰ میلیون تومان اعتبارات و با بازپرداخت ۵ ساله در نظر گرفته شده است.

 / گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار