با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال

مدیر جهاد کشاورزی بندرگز گفت: در هفته دولت سال جاری، 9 پروژه عمرانی تسهیلاتی با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال به بهره‎برداری رسید.

ایجاد اشتغال برای 384 نفر در بندرگز

به گزارش گلستان24؛ علی عبداللهی صبح امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: از پروژه‎هایی که در هفته دولت در جهاد کشاورزی بندرگز به بهره‎برداری رسید هفت طرح مربوط به آبیاری تحت فشار و آبیاری نوین و دو طرح مربوط به تجهیز و نوسازی اراضی سدها با اعتباری بالغ بر 157 میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: برای سال جاری اعتبارات خوبی در بخش مکانیزاسیون و آبیاری تحت فشار در نظر گرفته شده است بنابراین از کشاورزان درخواست می‎شود با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی نسبت به تشکیل پرونده برای برخورداری از تسهیلات اقدام کنند.

مدیرجهاد کشاورزی بندرگز ابراز کرد: امیدواریم کشاورزان با استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده دانش و علم را به کشاورزی خود اضافه کنند تا شاهد تحقق شعار امسال به نام اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید در بخش کشاورزی باشیم.

گفتنی است  162پروژه عمرانی و تسهیلاتی سازمان جهاد کشاورزی استان در هفته دولت سال جاری افتتاح و به بهره‎‎برداری رسید که از این تعداد 73 پروژه عمرانی و 89 پروژه تولیدی و اقتصادی در بخش‎های مختلف کشاورزی  با اعتباری بالغ بر 552 میلیارد ریال مورد افتتاح و بهره‎برداری قرار گرفت.

با افتتاح  162 پروژه در هفته دولت، تعداد 11 هزار و 623 خانوار از نعمت آن بهره‎مند و برای 384 نفر نیز فرصت شغلی جدید به صورت مستقیم در استان فراهم می‎شود.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار