مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: در حوزه فرهنگ و ارشاد ۱۷ پروژه عمرانی در استان وجود دارد که ۱۱ پروژه استانی و بقیه ملی است.

برگزاری جشنواره مطبوعات و جشنواره موسیقی جوان با تاخیر 10 ساله در استان

به گزارش گلستان24؛حجت الاسلام «علی اصغر فضیلت» درباره وضعیت طرح‌های عمرانی اظهار کرد: دولت یازدهم در وضعیتی مدیریت کشور را تحویل گرفت که در آن شاهد رکود در عرصه پروژه‌های عمرانی بودیم. اسناد و مدارک و بازدیدهای میدانی که رخ داده گواه این امر است و برای نمونه زمانی که پروژه تالار مرکزی در گرگان را که جزو پروژه‌های ملی است تحویل گرفتیم 13 درصد پیشرفت داشت و اکنون به 48 درصد رسیده است. این در حالی است که تفاوت‌های درآمدی دولت یازدهم با دولت قبلی قابل مقایسه نیست.حجت الاسلام فضیلت اظهار کرد: پروژه‌ای در سیمین‌شهر داریم که آن با 5 درصد پیشرفت تحویل گرفتیم و اکنون پیشرفت آن به 40 درصد رسیده است.وی افزود: این پروژه مشکل اساسی دارد. مکان اجرای آن، محل عبور برق فشار قوی بود، در حالی که نباید آنجا پروژه تعریف می‌شد.بخش زیادی از وقت ما گرفته شد تا این موضوع حل شود.
این مسئول با اشاره به برگزاری انتخابات انجمن‌های فرهنگی و هنری اظهار کرد: دولت یازدهم در شرایطی کار را شروع کرد که اغلب انجمن ها یا به محاق رفته یا تعطیل شده بودند. در دولت یازدهم انجمن ها احیا شدند و شکل گیری مجدد آنها در قالب انتخابات انجام شد و الان این انجمن ها فعال هستند.
حجت الاسلام فضیلت ادامه داد: در 4 سال گذشته 27 مجوز پایگاه خبری  ارائه شد و همچنین کل مجوزهای صادره از سال 86 تا 96 در حوزه رسانه‌ها 96 مورد بود که از این تعداد 66 مورد مربوط به نشریات مکتوب بود که 32 مورد آن مربوط به دولت یازدهم است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: برخی از اتفاقات و رویدادهای فرهنگی و هنری با تأخیر 10 ساله در استان اتفاق افتاد، مانند جشنواره مطبوعات و جشنواره موسیقی جوان که پس از یک وقفه 10 ساله برگزار شدند.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار