اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از اجرای 8 پروژه عمرانی به ارزش بیش از 14 میلیارد ریال در این استان و افتتاح آن همزمان با هفته دولت سال جاری خبر داد.

اجرای پروژه های عمرانی در گلستان

به گزارش گلستان۲۴؛براساس اعلام این اداره کل پروژه های هفته دولت در 4 بخش کنترل سیلاب ،ترسیب کربن ،تولید نهال و نهالکاری در مناطق مختلف استان و برای بهره مندی 2 هزار و 234 خانوار اجرا شده است.
در این پیوند پروژه سازه کنترل سیل و رسوب رجن در حوزه شهرستان رامیان و در حوزه آبخیز قورچای با 3 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اجرا و 40خانوار بصورت مستقیم از مزایای آن بهره مند می شوند.
پروژه سازه کنترل سیل و رسوب وطنا در شهرستان بندرگز و در حوزه آبخیز وطنا با 2میلیارد ریال اعتباراستانی و بهره مندی 20 خانوار اجرایی شده است.
پروژه سازه سرشاخه گیر و کنترل سیلاب یورت کاظم در شهرستان گالیکش و در حوزه آبخیز اوغان اجرا و یک میلیارد و 780 میلیون ریال از اعتبارات استانی برای آن هزینه و زمینه بهره مندی 20 خانوار را فراهم کرده است.
پروژه ترسیب کربن در روستاهای وامنان و کاشیدار شهرستان آزادشهر با یک میلیارد و 892 میلیون ریال اعتبار استانی و بهره مندی یکهزار و 945 خانوار از مزایای آن اجرا شده است.
برای اجرای پروژه تولید نهال در اراضی مرتعی حوزه شهرستان گنبدکاووس و بهره مندی 60 خانوار از خدمات آن نیز یک میلیارد و 300میلیون ریال اعتبار استانی هزینه شده است.
پروژه تولید نهال مراوه تپه در اراضی مرتعی حوزه این شهرستان اجرا و با یک میلیارد و 210میلیون ریال اعتبار استانی 30 خانوار به صورت مستقیم از مزایای آن بهره مند شدند.
پروژه درخت کاری حاشیه جاده آزادشهر- مینودشت با 2 میلیارد ریال اعتبار استانی و زمینه بهره مندی 50 خانوار اجرا شده است.
همچنین برای پروژه درخت کاری حاشیه جاده سه راهی تنگراه تا سه راهی کلاله در شرق گلستان یک میلیارد ریال اعتبار استانی هزینه و امکان بهره مندی 60 خانوار فراهم شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار