مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به اینکه برنامه‎های هفته تعاون از 11 الی 17 شهریورماه جاری در سطح استان پیش‎بینی شده است مهمترین برنامه‎های این هفته را تشریح کرد.

اعلام برنامه‎های هفته تعاون در استان

به گزارش گلستان24؛سعید مازندرانی صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: برنامه‎های هفته تعاون از 11 شهریور آغاز و تا 17 شهریورماه جاری ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه 11 شهریور نخستین روز از هفته تعاون به عنوان «تعاون و توسعه منطقه‎ای و روستایی» نامگذاری شده است در خصوص مهمترین برنامه‎های این روز تصریح کرد: حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیمای استانی، برگزاری مسابقه پیامکی در هفته تعاون، نشست مدیران تعاونی‎های شهرستان با فرمانداران از جمله برنامه‎های نخستین روز هفته تعاون است.

مازندرانی از برگزاری مسابقات جام هفته تعاون خبر داد و گفت: مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع تعاون در نخستین روز از هفته تعاون برنامه‎ریزی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با اشاره به اینکه دومین روز از هفته تعاون به عنوان «تعاون و اشتغال بانوان» نام گرفته است، افزود: در این روز برنامه‎هایی نظیر نمایشگاه مشاغل خانگی و توانمندی‎های بانوان، برگزاری همایش با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، بازدید ترویجی کارآموزان فنی و حرفه‎ای و روسای ادارات از تعاونی‎های برتر پیش‎بینی شده است.

مازندرانی «تعاون، اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال» را عنوان سومین روز از هفته تعاون اعلام کرد و گفت: در این روز برگزاری نمایشگاه تولیدات شرکت‎های تعاونی صنایع دستی و برگزاری همایش و تعاون روستا را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه چهارمین روز هفته تعاون «تعاون گسترش مشاغل خرد و خانگی» نامگذاری شده است، از برگزاری جشنواره تعاونی‎های برتر، دیدار تعاونگران، اتحادیه‎‎ها، مجمع نمایندگان و دبیر اتاق تعاون با استاندار گلستان خبر داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: پنجمین روز هفته تعاون به عنوان «تعاون، توسعه کارآفرینی و اشتغال» نام گرفته است و در این روز افتتاح متمرکز طرح‎های تعاون استان، برگزاری همایش با عنوان تعاون توسعه کارآفرینی و اشتغال، دیدار تعاونگران، اتحادیه‎ها، مجمع نمایندگان و دبیر اتاق تعاون با نماینده ولی فقیه در استان انجام می‎شود.

مازندرانی با بیان اینکه ششمین روز هفته تعاون «تعاون، توسعه بازار و صادرات» نامگذاری شده است، افزود: در این روز نشست بانوان تعاونگر با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می‎شود افتتاح متمرکز طرح‎های تعاونی در شهرستان علی‎آباد کتول نیز جزو برنامه‎های این هفته است.

وی «تعاون و ترویج کار جمعی» را عنوان آخرین روز از هفته تعاون عنوان کرد و گفت: رژه تعاونی‎های حمل و نقل تاکسیرانی و حضور مدیران، کارکنان و تعاونگران در نماز جماعت در این روز انجام می‎شود.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار