رئیس نظام مهندسی گنبدکاووس:

رئیس نمایندگی نظام مهندسی شهرستان گنبدکاووس گفت: برای نخستین بار جشنواره "شهر دوستدار کودک" ۲۳ شهریور ماه در شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره "شهر دوستدار کودک" در گنبد

به گزارش گلستان24؛محمد میزبان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس اظهار داشت: بیشترین فعالیت این جشنواره در اصفهان انجام شده و تاکنون 6 شهر کشور مانند همدان, قم و قوچان در زمینه کودک چنین فعالیت‌هایی داشتند که هفتمین شهر گرگان و هشتمین شهر گنبدکاووس برگزار می‌شود.

وی افزود: 35 درصد درآمد نظام مهندسی استان گلستان از طریق نظام مهندسی گنبدکاووس ایجاد می‌شود و ما انتظار داریم در برگزاری جشنواره ما را یاری کنند.

رئیس نمایندگی نظام مهندسی شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره, توجه به عملیات شهرسازی, فضای سبز, پارک و پیاده‌روها به سمتی که در این طراحی‌ها کودکان و افراد کم توان و ناتوان جسمی دیده شود.

میزبان گفت: ایجاد حس امنیت و هویت و تعلق خاطر, محبت و عشق به شهر و ایجاد امکانات مناسب برای کودکان از اهداف این جشنواره است.

رئیس نمایندگی نظام مهندسی شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: توجه به مبلمان شهری با توجه به استانداردهای مورد نظر باید در برنامه‌های شورای شهر و شهرداری گنجانیده شود.

 میزبان اظهار کرد: در این جشنواره انتظار می‌رود شورای شهر و شهرداری در کنار ما در برگزاری این جشنواره تلاش کنند تا بتوانیم فضا و ساعات خوشی را هرچند کوتاه برای کودکان مهیا کنیم.

رئیس نمایندگی نظام مهندسی شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: کل بودجه برگزاری این جشنواره برای گرگان و گنبدکاووس 10 میلیون تومان است که قرار است 4 میلیون تومان در شهرستان گنبدکاووس هزینه شود و این جشنواره در 23 شهریور ماه از ساعت 18 تا 21 در سالن ارشاد گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار