سرهنگ مجتبی مروتی اظهار داشت: طرح عملیاتی درون استانی مبارزه با سرقت لوازم و وسائل داخل خودرو به مدت یک روز با بسیج کلیه امکانات و نیروهای پلیس آگاهی به مرحله اجرا گذاشته شد.

دستگیری سارقان حرفه ای در گلستان

به گزارش گلستان24؛ به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجتبی مروتی اظهار داشت: طرح عملیاتی درون استانی مبارزه با سرقت لوازم و وسائل داخل خودرو به مدت یک روز با بسیج کلیه امکانات و نیروهای پلیس آگاهی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی هدف از اجرای این طرح را افزایش ضریب امنیتی در سطح استان و ناامن کردن محیط برای سارقان عنوان کرد و گفت: با تلاش ماموران در این عملیات ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار موتورسیکلت و وسائل داخل خودرو شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از کشف ۵ دستگاه موتورسیکلت و ۷ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی خبر داد و اظهار داشت: متهمان در تحقیقات تخصصی به عمل آمده به ۴۷ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ مروتی با تاکید بر اینکه با تلاش ماموران از تمامی صحنه های سرقت بازسازی صحنه صورت گرفت، اظهار داشت: در این عملیات ۱۳ متهم در رابطه با دیگر جرائم نیز دستگیر با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار