سردار علی‌اکبر جاویدان اقتصاد پنهان و قاچاق را یکی از موانع بزرگ بر سر راه تولید و اشتغال دانست و اظهار داشت: از آنجایی که قاچاق کالا و ارز یک خطر بزرگ و جدی محسوب می‌شود مبارزه با آن در هر شرایط یک وظیفه واجب و بسیار مهم است.

کشف کالای قاچاق در گلستان افزایش یافت

به گزارش گلستان24؛به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان اقتصاد پنهان و قاچاق را یکی از موانع بزرگ بر سر راه تولید و اشتغال دانست و اظهار داشت: از آنجایی که قاچاق کالا و ارز یک خطر بزرگ و جدی محسوب می‌شود مبارزه با آن در هر شرایط یک وظیفه واجب و بسیار مهم است.

وی با بیان این که برخورد با عوامل اصلی قاچاق کالا در جامعه باید در اولویت ماموریت‌ها قرار گیرد، افزود: یکی از مهم‌ترین آفت­های ناشی از رونق داد و ستد کالاهای قاچاق در کشور ایجاد رکود در حوزه تولید داخل است.

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: در همین راستا در یک ماهه گذشته بیش از ۲ تن برنج، ۴ هزار و ۷۰۰ لیتر فرآورده‌های نفتی و بیش از ۱۰۰ دستگاه لوازم خانگی کشف شد.

سردار جاویدان از کشف بیش از ۶ هزار دستگاه لوازم صوتی و تصویری طی این مدت خبر داد و گفت: با تلاش ماموران در همین راستا بیش از ۱۴۰ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به افزایش ۹ درصدی دستگیری عناصر تهیه و توزیع قاچاق کالا تصریح کرد: ارزش کالاهای کشف شده در مرداد ماه سال جاری ۱۷ میلیارد و ۸۲۷ میلیون ریال بوده است.

سردار جاویدان اظهار کرد: ارزش کالاهای کشف شده در مرداد ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۱ درصد رشد داشته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار