مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان گلستان:

مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان گلستان از عضویت 44 هزار گلستانی در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در گلستان خبر داد و گفت: در حال حاضر از مجموع 44 هزار نفر بیمه شده استان قریب به 900 خانوار از مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت بهره مند گردیده اند که این می تواند در مسیر توانمندسازی اقتصادی خانوارها مؤثر باشد.

۴۴ هزار گلستانی، عضو صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر

به گزارش گلستان24؛به نقل از کاسب امین؛ "دانیال پولادوند" مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان گلستان حاشیه دیدار با رئیس سازمان بسیج سازندگی استان در گرگان ضمن تشریح شرایط و مزایای عضویت مشمولین حوزه کشاورزی، روستایی و عشایری در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر به آمار مستمری بگیران صندوق اشاره کرد و گفت: در حال حاضر از مجموع 44 هزار نفر بیمه شده استان قریب به 900 خانوار از مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت بهره مند گردیده اند که این می تواند در مسیر توانمندسازی اقتصادی خانوارها مؤثر باشد.

وی در ادامه اشاره ای به اقدامات صندوق طی سال های گذشته اشاره کرد و افزود: یکی از موانع توسعه همگانی بیمه اجتماعی عدم شناخت و آگاهی لازم مردم و برخی از مسئولان محلی از شرایط و مزایای عضویت افراد نزد صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر است.

"پولادوند" تاکید کرد: در این راستا اقدامات مناسبی در جهت آموزش دهیاران و شوراهای اسلامی دوره پنجم روستاهای استان صورت گرفته است که به زودی شاهد بازخورد آن خواهیم بود.

همچنین در این دیدار؛ رییس سازمان بسیح سازندگی سپاه نینوا گلستان، گفت: بسیج مرکز حرکت های جهادی است و از این رو سازمان می تواند با استفاده از ظرفیت های پایگاه بسیج روستایی اطلاع رسانی گسترده ای را در زمینه معرفی خدمات بیمه اجتماعی انجام دهد.

"حسن ملک حسینی" در پایان به مهترین برنامه های این سازمان در استان اشاره کرد و خاطر نشان شد : اهم فعالیت های سازمان در عرصه های محرومیت زدایی، بهداشت و سلامت، اشتغال و توانمندسازی است که با حضور پر رنگ بسیجیان، این فعالیت ها در استان در حال پیگیری است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار