مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی گلستان:

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان گفت: بیش از ۷۵ درصد خدمات استاندارد در گلستان به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

ارائه خدمات استاندارد در گلستان به صورت الکترونیکی

به گزارش گلستان24؛محمود فرمانی ظهر امروز در هجدهمین جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: پس از جشنواره شهید رجایی که سال گذشته برگزار شد، اراده‌ای به وجود آمد که بتوانیم در شاخص‌های ارزیابی عملکرد جزء برترین‌های استان باشیم که کارهای عملی آن از سال گذشته آغاز شد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان افزود: در واگذاری واحدهای عملیاتی نزیدک به 80 درصد خدمات اداره‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان به بخش خصوصی واگذار شده است. از سال گذشته تاکنون برخی از انجمن‌ها در استان راه‌اندازی شده‌اند که می‌توان به انجمن مدیران کنترل کیفیت و تولیدکنندگان پلی استایلن اشاره کرد.

وی گفت: در بخش هوشمندسازی نیز بیش از 75 درصد خدمات به صورت الکترونیکی در استان انجام می شود و بقیه این خدمات امکان الکترونیکی شدن به صورت کامل را ندارند. یکی دیگر از اقدامات مهم اداره‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان الکترونیکی شدن صدور تأییدیه آسانسور بوده که حجم مراجعات مردمی را به این دستگاه کاهش داده است.

فرمانی با اشاره به کسب امتیاز 999.1 از مجموع یک‌هزار امتیاز ارزیابی عملکرد گفت: رسیدن به این جایگاه نتیجه انجام کار گروهی و داشتن روحیه مشارکت، مستندسازی اقدامات و پیگیری و اجرایی کردن برنامه بوده است.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار