مدیرکل صداوسیمای گلستان:

مدیرکل صداوسیمای استان گلستان گفت: امید داریم بتوانیم پوشش دیجیتال در روستاهای مرزی استان گلستان را تا پایان امسال با حمایت‌هایی که انجام می‌شود، تکمیل کنیم.

انجام پوشش دیجیتال در روستاهای مرزی گلستان

به گزارش گلستان24؛بهرام عبدالحسینی ظهر امروز در آئین افتتاح پروژه‌های فنی صداوسیمای گلستان با حضور معاون سازمان صداوسیما اظهار داشت: در 3 سال و نیم گذشته اقدامات خوبی در حوزه فنی در صدا و سیمای گلستان داشتیم. در نخستین اقدام برنامه ریزی داشتیم تا بتوانیم نقشه راه مسیر را طی کنیم و به فعالیت‌های خود نظم و انضباط بدهیم.

مدیرکل صدا و سیما گلستان با بیان اینکه پوشش برنامه یک هزار روستا در دستور کار قرار دادیم، افزود: از مجموعه 152 ایستگاه 42 ایستگاه ما به دیجیتال تبدیل شده و بیشترین مشکل ما در مرز است و بیش از 27 ایستگاه مرزی ما پوشش داده نشده است.

عبدالحسینی گفت: این زیبنده استان ما نیست که صدا و تصویر را در مناطق مرزی پوشش ندهیم و امید داریم بتوانیم پوشش دیجیتال در روستاهای مرزی استان تا پایان امسال با حمایت‌هایی که انجام می‌شود تکمیل کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان گفت: امکانات بسیار خوبی در مرکز صدا و سیمای گلستان داریم و اتوماسیون تصویرهای ما فاز نخست آن راه‌اندازی شده و امید داریم بتوانیم فاز دوم را نیز راه اندازی کنیم.

وی تاکید کرد: 3 استودیو در 3 سال گذشته در صداوسیمای مرکز استان گلستان راه‌اندازی شده و 3 واحد سیار داریم و براساس نقشه راهی که ترسیم کردیم، عمل کردیم.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان افزود: با حداقل بودجه حداکثر بهره‌وری را داریم و براساس نقشه و مطالعه دقیق برنامه‌های خود را پیش می‌بریم. با افتتاح پروژه‌های امروز کیفیت ما بهتر می‌شود و با فرستنده اف.ام از بابل تا جنگل‌‌های گلستان را می‌توانیم پوشش بدهیم.

عبدالحسینی با بیان اینکه جزء استان‌های برتر از نظر تجهیزات فنی در صدا و سیما استان‌ها به شمار می‌رویم، افزود: از سال گذشته فرستنده پرقدرتی در حوزه برون مرزی در استان نصب شده و  در 6 ماه نخست یک‌بار نیز در این حوزه قطعی نداشتیم.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار