عادل مجللی:

قایقران گلستانی تیم ملی قایقرانی کشورمان با تقدیم مدال برنز خود به شهدای مدافع حرم به ویژه شهید حججی گفت: تاسی به شهدای حرم به من انگیزه و توان کسب مدال داد.

تقدیم مدال قایقران گلستانی به شهدای مدافع حرم

به گزارش گلستان 24؛عادل مجللی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران استان گلستان، اظهار کرد: پیش از رفتن به مسابقات قهرمانی جهان نیت کرده بودم اگر روی یکی از سه سکو قرار گرفته و مدال گرفتم مدالم را به شهدای مدافع حرم بخصوص شهید حججی تقدیم کنم.

وی ادامه داد: همه ورزشکاران تمام توان و انرژی خود را برای به اهتزاز درآوردن پرچم کشور در میادین ورزشی بکار می‌گیرند و امروز هم افتخار می‌کنم که باعث افتخار کشورم شده‌ام.

ملی‌پوش گلستانی تیم ملی قایقرانی کشورمان تصریح کرد: اما این مدافعان حرم و تلاشگران و جهادگران عرصه نظم و امنیت کشورمان برای عزت ایران اسلامی و حفظ امنیت این کشور از جان خود می‌گذرند که کار این عزیزان از هزاران مدال، با ارزش‌تر است.

مجللی گفت: امروز هم که موفق شدم این مدال را در عرصه جهانی کسب کنم، مدالم را به تمامی شهدای مدافع حرم به ویژه شهید محسن حججی عزیز و سرافراز تقدیم می‌کنم.

وی افزود: توکل به خدای رحمان و رحیم و الگو گرفتن از همین شهدا و طلب آمرزش و دعا از این شهداء و خانواده شهداء بود که به من انگیزه بیشتری داد تا در بالاترین سطح مسابقات با حریفانم رقابت کنم و این موفقیت را به دست آورم.

بر اساس این گزارش، عادل مجللی قایقران گلستانی تیم ملی در رقابت‌های آب‌های آرام قهرمانی جهان موفق به کسب مقام سوم شد

وی با کسب این مدال نخستین مدال جهانی تاریخ قایقرانی ایران را کسب کرده باشد.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار