فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر از وقوع قتل جوان 28 ساله در آزادشهر خبر داد و گفت: این قتل در پی درگیری چند کمباین‌دار و تیراندازی در زمین کشاورزی اتفاق افتاد.

قتل جوان 28 ساله درگلستان

به گزارش گلستان24؛محمدرضا اصلانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص وقوع تیراندازی و قتل در شهرستان آزادشهر اظهار کرد: روز گذشته پس از تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، موضوع وقوع تیراندازی و قتل جوان 28 ساله به ماموران گزارش شد.
وی ادامه داد: بلافاصله تیم‌های انتظامی و آگاهی شهرستان به محل حادثه اعزام شدند که در تحقیقات ابتدایی مشخص شد این تیراندازی به دلیل ایجاد اختلاف کاری بین چند کمباین‌دار و مقتول 28 ساله ایجاد شده که ضارب پس از تیراندازی با سلاح شکاری به وسیله موتورسیکلت از محل متواری شد.
فرمانده انتظامی آزادشهر با اشاره به اینکه این حادثه در روستای سیدآباد و در زمین کشاورزی رخ داده است، گفت: در ادامه تحقیقات 6 مظنون دستگیر شده که در تحقیقات تکمیلی ضارب اصلی و همدستش که با کمک وی از محل متواری شد شناسایی و دستگیر شدند.
اصلانی بیان کرد: متهمان در ابتدا منکر تمامی اتفاقات شده بودند که در تحقیقات تخصصی به جرم خود اعتراف کردند.
وی در پایان ابراز کرد: در تحقیقات انجام شده یک قبضه اسلحه شکاری از متهمان کشف شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار