با کسب سه مقام نخست

در نهمین جشنواره ملی مداد کمرنگ سه دانش‎آموز از استان گلستان خوش درخشیدند و با کسب سه مقام اول در بخش‎های مختلف این جشنواره افتخارآفرین شدند.

افتخارآفرینی سه دانش‎آموز گلستانی در جشنواره ملی مداد کمرنگ

به گزارش گلستان24،مسوول روابط عمومی اتحادیه انجمن اسلامی دانش‎آموزان گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران در خصوص نتایج نهمین جشنواره نشریات دانش‎آموزی مداد کمرنگ اظهار کرد: سه دانش‎آموز پسر از استان گلستان در جشنواره ملی مداد کمرنگ با کسب سه مدال در بخش‎های مختلف جشنواره در جایگاه نخست قرار گرفتند.

علی جندقی با اشاره به اینکه داوری جشنواره در دو مرحله قرارگاهی و مدرسه‎ای انجام گرفت، تصریح کرد: دانش‎آموزان در بخش‎های مجلد، الکترونیک، تک‎برگی و دیواری رقابت کردند این جشنواره یک بخش ویژه با موضوعات استکبارستیزی، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی-ایرانی نیز داشت.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی میزبان جشنواره ملی مداد کمرنگ بود، افزود: دانش‎آموزان با استعدادهایی که در بخش‎های مختلف به منصه ظهور و بروز رساندند توان و مهارت خودشان را محک زدند و حائز رتبه‎های مختلف با کسب مدال‎های رنگارنگ شدند که سهم استان گلستان در این جشنواره کسب سه مقام نخست بود.

به گفته مسوول روابط عمومی اتحادیه انجمن اسلامی دانش‎آموزان گلستان؛ جواد نوری در بخش پوستر و سجاد نوری، محمدمهدی مصدق و نیما مقصودلو در بخش پادکست حائز رتبه شدند در بخش نشریه تک برگی نیز محمدحسن احمدی، جواد نوری، یاسین میرزایی و ابوالفضل محکمی به عنوان برگزیدگان جشنواره ملی نشریات دانش‎آموزی مداد کمرنگ معرفی شدند.

جندقی با اشاره به اینکه استعدادهای درخشانی در استان گلستان وجود دارد بر لزوم شناسایی و تقویت این ظرفیت‎ها تاکید کرد و گفت: نشریات دانش‎آموزی عرصه‎ای برای رقابت سالم دانش‎آموزان اهل قلم است.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار