۱۹ تا ۲۲ شهریور برگزار می شود؛

مدیرکل اداره فعالیت ‌های دینی و قرآنی وزارت علوم با اشاره به برپایی سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه های کشور از ۱۹ تا ۲۲ شهریورماه گفت: این مسابقات با حضور ۴۰۰ دانشجو در دانشگاه گرگان برگزار می شود.

برگزاری جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه های کشور در گرگان

به گزارش گلستان24،رشید جعفرپور، مدیرکل اداره فعالیت ‌های دینی و قرآنی وزارت علوم در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، با اشاره به برپایی سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور گفت: مرحله سراسری این مسابقات از 19 تا 22 شهریورماه در دانشگاه علوم طبیعی و منابع کشاورزی گرگان برگزار می شود.

وی با اشاره به رقابت 400 نفر در بخش آوایی و معارفی این دوره از مسابقات خاطرنشان کرد: در این مرحله حدود 1000 اثرنفر در بخش های هنری، آوایی، معارفی و غیره به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

جعفرپور با بیان اینکه آثار در بخش های پژوهشی، فناوری و هنری داوری شده اند، اظهار کرد: پس از ارزیابی داوران 60 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شده است این در حالی است که افتتاحیه بخش های آوایی و معارفی صبح روز 20 با حضور مسئولان وزارت علوم و دانشگاه گلستان برگزار می شود.

مدیرکل اداره فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم با اشاره به میهمانان ویژه این مراسم تصریح کرد: آیت الله نور مفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان، نجفی نژاد، رئیس دانشگاه گلستان، حجت الاسلام حشمتی، معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد و دکتر ایرجی در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه از بعدازظهر روز بیستم مسابقات بخش آوایی و معارفی آغاز می شود، تاکید کرد: تجلیل از یک چهره قرآنی استان و برپایی یک کارگاه آموزشی در حاشیه این مسابقات صورت خواهد گرفت.

جعفرپور با بیان اینکه برگزیدگان مرحله سراسری این مسابقات به مرحله کشوری مسابقات با محوریت وزارت بهداشت معرفی خواهند شد، گفت: این مسابقات به صورت سراسری با دانشگاه های پیام نور، آزاد و غیره از 18 تا 24 آبان ماه برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار