رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان گفت: در پنج ماه نخست سال جاری شاهد به ثبت رسیدن 6 تعاونی جدید با اشتغالزایی بیش از 30 نفر در شهرستان گرگان هستیم.

 افتتاح دو تعاونی در شهرستان گرگان

به گزارش گلستان24،موسی بی باک صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری 6 تعاونی در گرگان به ثبت رسید که اشتغالزایی بیش از 30 نفر در این تعاونی‌ها را در پی داشت.

وی با بیان اینکه تعاونی‌ها نقش اساسی و مهم را در توسعه اقتصاد ایفا می‌کنند، تصریح کرد: مشارکت به عنوان مشخصه ذاتی تعاون است و تعاون موجب تقویت احساس تعلق اجتماعی و تعامل خواهد شد.

* 522 تعاونی فعال با گرایش 21 گانه در سطح شهرستان گرگان وجود دارد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان شهرستان در خصوص آمار تعاونی‌های شهرستان گرگان ابراز کرد: تعداد 522 تعاونی فعال با گرایش 21 گانه در سطح شهرستان گرگان داریم  که در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، عمرانی، مسکن  و خدماتی فعالیت می‌کنند.

بی‌باک با بیان اینکه در چند سال اخیر بیش از 101 تعاونی منحل شده است، خاطرنشان کرد: در سال 1395 تعداد 25 تعاونی در شهرستان گرگان منحل شد.

وی تصریح کرد: در سال 1395 در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و تعاونی از طریق کارگروه و رفع موانع تولید و با ثبت‌نام در سایت بهینیاب بیش از 16 میلیارد تومان به تعاونی‌های شهرستان گرگان تسهیلات پرداخت شد.

*بازدید و افتتاح از دو تعاونی در شهرستان گرگان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان از برگزاری برنامه‌های متنوعی در هفته تعاون در سطح شهرستان خبر داد و گفت: بازدید و افتتاح از دو تعاونی در شهرستان گرگان از جمله برنامه‌های اداره کار شهرستان گرگان است.

بی‌باک بیان کرد: برگزاری همایش تعاونی‌های برتر شهرستان گرگان و دیدار تعاونگران با مسوولان شهرستان گرگان از دیگر برنامه‌های اداره کار گرگان در هفته تعاون خواهد بود.

وی ابراز کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و اجتماعی و ورزشی در بین جامعه تعاون و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای ارتقای سطح مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره تعاون، غبارروبی مزار شهدا و ده‌ها برنامه دیگر در هفته تعاون برگزار خواهد شد.

* پنج تعاونی برتر شهرستان گرگان تجلیل می‌شوند/ یک تعاونی شهرستان گرگان به عنوان تعاونی برتر کشور انتخاب شد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان خاطرنشان کرد: جای بسی مباهات دارد که در سال 1396 در جشنواره تعاونی‌های برتر که در روز سه‌شنبه هفته جاری در ساختمان شماره یک استانداری گلستان برگزار خواهد شد از 19 تعاونی برتر استان تجلیل می‌شود.

بی‌باک ادامه داد: از 19 تعاونی برتر تعداد پنج تعاونی به شهرستان گرگان تعلق دارد و یکی از این پنج تعاونی برتر نیز به عنوان تعاونی برتر در کشور معرفی شده است.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار