فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 30 گرگان گفت: یگان‌های ارتش در استان با تمام ظرفیت خود همگام و همراه مسوولان استان بوده و هست.

یگان‌های ارتش در گلستان با تمام ظرفیت همگام مسوولان استانی خواهند بود

به گزارش گلستان24،مهدی معمارباشی صبح امروز به همراه هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در استان گلستان و مازندران و جانشین تیپ ۲۳۰ و سایر مسوولان ارشد در دیدار با استاندار استان ضمن تبریک هفته دولت از خدمات استانداری در تمام مناطق مختلف استان و مجموعه کارمندان دولت تشکر کرد و افزود: الحمدالله خدمات بسیار زیادی انجام گرفته که مستقیم در وضعیت مردم فهیم استان تاثیرگذار بوده و مردم نیز رضایت از آنچه انجام گرفته را دارند و در حال حاضر استان گلستان گام در پیشرفت متعالی خوبی دارد.
معمارباشی تصریح کرد: یگان‌های ارتش در استان با تمام ظرفیت خود همگام و همراه مسوولان استان بوده و هست و این موضوع بارها و بارها در مسایل اتفاقی برای مردم خوب استان گلستان در تمامی نقاط به اثبات رسیده است.

 

 

استاندار گلستان نیز ضمن قدردانی از حضور فرماندهان و مسوولان  ارشد ارتش گفت: یگان‌های ارتش در استان پشتوانه و نقطه قوتی است که استان از آن برخوردار است.

حسن صادقلو اظهار کرد: همانگونه که در دوران دفاع مقدس، توانمندی و کارایی خود را به اثبات رسانیده در زمان بعد جنگ نیز ضمن حفظ آمادگی خود، رسالت پشتیبانی از مردم را به وضوح اثبات کرده که آمادگی و پا در رکاب بودن ارتش همواره، قابل ستایش است.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار