نماینده مردم شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: سالانه حدود 18 میلیون زائر حرم امام رضا (ع) از استان گلستان عبور می کنند اما ماندگاری مسافران و بهره مندی آنان از مواهب طبیعی و گردشگری استان کم است.

ظرفیت ویژه‌ استان گلستان در حوزه درآمد گردشگری

به گزارش گلستان24، شهرام کوسه غراوی در نشست سرمایه‌گذاران بخش گردشگری، هنرمندان صنایع دستی و تشکل‌های غیردولتی گلستان با معاون رییس جمهور در گرگان اظهار داشت: استان گلستان در حوزه درآمد گردشگری ظرفیت ویژه‌ای دارد و اگر از این فرصت ها به صورت درست استفاده شود، زمینه ساز رونق استان می شود.
وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان، سرمایه‌گذاران رغبت زیادی برای سرمایه‌گذاری دارند اما تا زمانی که برنامه‌ریزی برای واگذاری امور به بخش خصوصی اتفاق نیفتد، اقدامی انجام نمی‌شود.
کوسه غراوی افزود: از غربی‌ترین تا شرقی‌ترین نقطه استان ظرفیت گردشگری وجود دارد و برای توسعه سرمایه گذاری در این حوزه باید چاره اندیشی شود.
این نماینده مجلس با بیان اینکه نیاز است بخش خصوصی به جد مورد حمایت قرار گیرد، گفت: استان گلستان محورهای توسعه زیادی دارد و باید از ظرفیت‌های موجود در استان استفاده کرد.

/ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار