مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت که ویژه برنامه های گرامی داشت دهه امامت و ولایت در بقاع متبرکه و امامزادگان این استان از 9 شهریور با استقبال از دعای عرفه آغاز و تا 18 این ماه ادامه دارد.

برپایی ایستگاه صلواتی و راه اندازی کاروان شادی جشن ولایت در گلستان

به گزارش گلستان24،حجت الاسلام سیف الله سهرابی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: این اداره کل برای گرامی داشت دهه ولایت به صورت استانی بیش از 25 ویژه برنامه متنوع دینی و فرهنگی در دست اجرا دارد.
به گفته وی؛ برپایی محفل انس با قرآن کریم، دیداربا خانواده معظم شهدای مدافع حرم وتقدیر از مادران و همسران شهیدان، برگزاری همایش ولایت و بصیرت افزایی، برپایی ایستگاه صلواتی، راه اندازی کاروان شادی جشن ولایت، برپایی همایش ولایت و جوانان در امامزاده دوزین مینودشت، دیدار با ائمه جمعه، جشن ولادت امام هادی (ع)، برگزاری همایش بانوان ولایی و غبارروبی گلزار شهدا در امامزادگان از جمله برنامه های تدارک دیده شده در دهه ولایت است.
وی افزود: در روز عید غدیر نیز برپایی جشن ولایت نبوی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان با حضور اقشار مختلف تدارک دیده شده است.
حجت الاسلام سهرابی همچنین از برگزاری برنامه های گرامی داشت دهه ولایت توسط ادارات اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس، مینودشت، کردکوی، بندرگز، علی آباد و گرگان خبر داد. 
در گلستان 123 بقعه متبرکه و پنج هزار موقوفه با 63 هزار رقبه وجود دارد.
گلستان واقع در شمال کشور دارای یک میلیون و 868 هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف است، مردم شیعه و سنی این استان مرزی در صلح و آرامش در کنار هم زندگی می کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار