​ مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه روز عرفه از روزهای مهم و مصداق بارز ایام‌الله است، گفت: امسال دعای عرفه در بیش از ۱۰۰ مسجد گلستان برگزار می شود.

روز عرفه از مصادیق بارز ایام‌الله است

به گزارش گلستان24؛حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز عرفه بهترین روز برای پیروزی انسان بر طاغوت نفس و نقطه درخشانی در تاریخ زندگی هر فردی است، پس باید از این روز به بهترین شکل بهره گرفت.

وی افزود: روز عرفه روز تحول درونی و انقلاب معنوی باآن‌همه مزایا و ویژگی‌های ارزشمند برای هر مسلمان بیدار و آگاه است.

روز عرفه از مصادیق بارز ایام‌الله است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: روز عرفه از مصادیق بارز ایام‌الله است که در آن روز زمینه‌ و مقدمات بیشتری برای رهیابی انسان به‌سوی کمال و سعادت وجود دارد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان ادامه داد: عرفه روز اتصال بندگان به خدا و روز میعادگاه مسلمانان است و روزی است که موجب شناخت بیشتر انسان‌ها به خدا می‌شود.

حجت‌الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه امام حسین (ع) دعای عرفه را با تمام وجود در عرفات قرائت کرد و همه انسان‌ها و موجودات نیز با امام حسین (ع) هم‌نوا شدند، افزود: امسال هم همه مردم مسلمان جهان دعای عرفه را هم‌نوا با حجاج عربستان قرائت می‌کنند و در گلستان نیز این دعا در بیش از ۱۰۰ مسجد و امکان دینی و مذهبی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: از ویژگی‌های روز عرفه دعا و نیایش به درگاه ربوبی است و پیشوایان معصوم (ع) ما با استفاده از موقعیت معنوی روز عرفه، مردم را به راز و نیاز و تقویت پیوند با سرچشمه کمالات ترغیب و تشویق می‌کردند چراکه اساس شخصیت حقیقی انسان و ارزش او به‌اندازه ارتباطش با خداوند متعال تعیین می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار