معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان از اجرای عقد اخوت در ۲۵ بقعه شاخص و مستعد استان خبر داد و گفت: این برنامه در روز عید غدیر انجام می شود.

اجرای عقد اخوت در ۲۵ بقعه شاخص استان همزمان با عید غدیر

به گزارش گلستان 24؛حجت الاسلام والمسلمین حسن دارابی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به فرا رسیدن عید غدیر خم برنامه های متفاوتی در سطح استان برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به برگزاری جشن عید غدیر در بقاع های شاخص استان، افزود: کاروانی با عنوان جشن و شادی همراه با سخنرانی و مداحی در بقاع شاخص استان اجرای برنامه خواهند داشت.

 

حجت الاسلام دارابی از اجرای عقد اخوت در 25 بقعه شاخص و مستعد استان خبر داد و اظهارداشت: این برنامه در روز عید غدیر انجام می شود.

 

وی تصریح کرد: دیدار با آیت الله علوی، آیت الله نورمفیدی، آیت الله میبدی و فرزندان مرحوم آیت الله طاهری از دیگر برنامه های این اداره کل در روز عید غدیر خم محسوب می شود.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: غبار روبی امامزادگان و مزار شهدا، سرکشی از بیماران، برگزاری دعا کمیل و ندبه، دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه های این ایام است.

 

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته همایش بانوان ولایی در بقاع متبرکه شاخص استان با هدف تکریم مادران و همسران شهدای مدافع حرم برگزار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار