گرگان - ایرنا - با جدال 49 راس اسب در شش دور 1000 و 1550 متر اسب های برتر هفته یازدهم کورس تابستانه بندرترکمن در غرب استان گلستان مشخص و جایزه 65 میلیون و 450 هزار تومانی به چابکسوران؛ مالکان و مربیان اسب های برتر اهدا شد.

جزئیات کورس اسب دوانی در گلستان

به گزارش گلستان24 ​در دور اول هفته یازدهم و در مسافت هزار متر 8 راس اسب 2 ساله مبتدی نبرده دو خون وارد دپار شدند که در پایان اسب اریس با چابکسواری نورمحمد بهادر با زمان 1 دقیقه 2 ثانیه و 15 صدم ثانیه قهرمان شد و اسب راپیدو با سوارکاری یاسر جرجانی و اسب رزی گل با سوارکاری آرمین آق آتابای دوم و سوم شدند. 
بر پایه این گزارش؛ در دوردوم 10 راس اسب 2 ساله 2 تا 6 امتیازی دوخون خط استارت را در مسافت هزار متر گام زدند که اسب کارولین با سوارکاری نورمحمد بهادر با زمان 1 دقیقه و 2 ثانیه و 39 صدم ثانیه زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب های شهباد با سوارکاری مهرداد خوجملی مقام دوم و اسب گلسا با چابکسواری جواد آچاک سوم شد. 
در سومین دور هفته یازدهم 9 راس اسب 2 ساله مبتدی نبرده ترکمن برای مسافت هزار متر وارد دپار شدند که در پایان اسب شهربانو با سوارکاری مهران عطا با زمان 1 دقیقه و 13 ثانیه و 13 صدم ثانیه اول و اسب گلدن استار با چابکسواری نورمحمد بهادر دوم و اسب آی گون با سوار کاری مهدی صداقت به مقام سوم رسید. 
در دور چهارم این رقابت ها 10 راس اسب 3 ساله 8 تا 14 امتیازی دو خون برای کسب عنوان قهرمانی در مسافت1550 متر تلاش کردند که اسب دازقوش با سوارکاری آرمین آق آتابای با زمان 1 دقیقه و 38 ثانیه و 50 صدم ثانیه زودتر از دیگران از خط پایان گذشت و قهرمان شد و اسب آی داز با سوارکاری ابراهیم قره داشلی نایب قهرمان شد و اسب فرانکل با چابکسواری ستار مهرانی عنوان سومی این دور را به خود اختصاص داد. 
در دور پنج این هفته که مخصوص اسب های 3 تا 4 ساله 0 تا 4 امتیازی دو خون بود 7 راس اسب برای مسافت 1550 متر وارد دپار شدند که اسب شمیلا با سوارکاری جواد آچاک با زمان 1 دقیقه و 43 ثانیه و 49 صدم ثانیه قهرمان شد و اسب آلوسی ثمر با سوار کاری پیمان قلر عطا دوم و اسب داکسی با سوارکاری قربان محمد اودک به مقام سوم رسید. 
در دور ششم و پایانی هفته یازدهم که در مسافت 1550 متر برگزار شد فقط 5 راس راس اسب 3 ساله 16 تا 22 امتیاز دو خون وارد دپار شدند که اسب ماه سلطان با چابکسواری آرمین آق آتابای قهرمان شد و اسب طاها هورس با سوارکاری قربان محمد اودک به عنوان نایب قهرمانی رسید و مقام سومی این دور به اسب چه گوارا با سوارکاری جواد آچاک رسید. 
در این هفته از رقابت ها اسب های اورگیت؛ نازان شاهی؛ طلا گزل بردی؛ بوگاتی بلک؛ لیلی ناز؛ طوبی؛ ایرانیکا از حضور در هفته یازدهم کورس تابستانه بندرترکمن کنار گذاشته شدند. /انتهای پیام 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار