رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان:

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان گفت: پروژه تله‌کابین شهرستان علی‌آبادکتول یکی از پروژه‌های در حال پیگیری است که در کارگروه گردشگری مصوب شد.

تله‌کابین علی‌آباد کتول در کارگروه گردشگری گلستان مصوب شد

حسین پیشقدم عصر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان اظهار کرد: سامانه توسعه روستایی استان گلستان به طور جدی در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: پروژه تله‌کابین شهرستان علی‌آبادکتول یکی از پروژه‌های در حال پیگیری است که در کارگروه گردشگری مصوب شد و اجرای آن نیازمند اخذ مجوزهایی است که بخش خصوصی وارد شده و در حال ی مراحل است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان بیان کرد: امید بر این است که بخش خصوصی هرچه سریعتر بتواند مجوزهای لازم را اخذ کند زیرا این پروژه بعد از چهار سال می‌تواند برگشت سرمایه داشته باشد.

 

 

پیشقدم با اشاره به تلاش‌های ستاد اقتصاد مقاومتی برای فعال شدن دوباره بنگاه‌های اقتصادی استان گفت: بیش از 15 درصد بنگاه‌های اقتصادی که چند سال در استان تعطیل بودند با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان دوباره فعال شدند.

وی اضافه کرد: یکی از پروژه‌های در دست بررسی در استان،: ایجاد شهرک کشاورزی در شمال استان از طریق پژوهشکده محیط های خشک  است که اجرای این پروژه، نیازمند 100 هکتار زمین است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان تصریح کرد: پروژه شهرک گیاهان دارویی گلستان در دستور کار جهاد کشاورزی استان قرار دارد که می‌توان از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در این راستا استفاده کرد.

پیشقدم در پایان ابراز کرد: 119 روستای استان گلستان در طرح توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی و تولیدات و صادرات محور کردن قرار دارند.

 

ارسال نظر

  • یک پرستار
    0

    تیر اندازی در بیمارستان علی آباد و نامه سرگشاده پرستاران به استانداردر پی بروز حوادث ناگوار در اورژانس علی آباد در روز عید غدیر و قمه کشی توسط یکی از اشرار و تیراندازی توسط نیروی اندازی جهت دستگیری وی، جمعی از پرستاران این بیمارستان ضمن ارسال نامه سرگشاده ای به استاندار خواستار برخورد با عوامل این حادثه و بازخواست مسئولان بیمارستان به جهت کوتاهی در برقراری نظم و امنیت در این بیمارستان شدند.

    نامه پرستاران بیمارستان علی آباد کتول بدین شرح می باشد؛

    محضر استاندار محترم استان گلستان جناب اقای صادقلو

    ضمن سلام و خدا قوت به عرض می رساند همانگونه استحضار دارید شغل پرستاری یکی از مشاغل سخت و طاقت فرسا است که علاوه بر فشار های جسمی ناشی از شیفت های طولانی و احتمال سرایت بیماری ، تبعات و فشاری های روحی این شغل نیز بسیار زیاد است.

    با این وجود پرستاران بیمارستان بقیه الله الااعظم علی اباد و سایر پرستاران کشور با تمام وجود در حال خدمت رسانی به مردم هستند. اما متاسفانه با وجود تلاش های بی شائبه پرسنل این بیمارستان، مسئولان و مدیران بیمارستان در قبال حفاظت از سلامت و جسمی و روانی این قشر کوچکترین اقدامی انجام نداده و همه روزه شاهد توهین، فحاشی، بی احترامی، در گیری و ضرب جرح از سوی همراهان بیماران و حتی خود بیماران هستیم.

    در اخرین مورد در روز شنبه ( عید غدیر) یک فرد شرور با قمه وارد اورژانس شده و ضمن فحاشی با قمه اقدام به تهدید پرسنل نموده تا جایی که پرسنل نیروی انتظامی جهت دستگری فرد مورد نظر اقدام به تیر اندازی هوایی نمودند. متاسفانه بعد از این حادثه رئیس بیمارستان در صحنه حضور یافته و با بی تفاوتی آن را در علی آباد طبیعی خواند! یعنی از نظر ایشان درگیری و توهین و حتی تیر اندازی در اورژانس بیمارستان یک امر طبیعی و عادی است!

    چند ماه پیش نیز پس از درگیری و استفاده از اسپری فلفل و تخلیه اورژانس یکی دیگر از مسئولین بیمارستان ضمن بازخواست پرستاران نسبت به ترک اورژانس ، این محیط را با میدان جنگ مقایسه نموده و فرموده بودند حق تر ک محل خدمت را نداشتید. در واقع یا ایشان از خاصیت اسپری فلفل بی اطلاع است یا از وظیفه و رسالت پرستار...

    علی ای حال از انجا که در چند ماه گذشته این موارد به دفعات در بیمارستان علی اباد کتول رخ داده است و تاکنون هیچ اقدام مثبتی از سوی مدیران بیمارستان به منظور کنترل ورود و خروج افراد متفرقه در بیمارستان و ایجاد نظم و امنیت جانی و روانی برای پرسنل و بیماران صورت نگرفته است، از حضرتعالی به عنوان بالاترین مقام سیاسی استان درخواست می کنیم ضمن برخورد قاطع و جدی با شرور مورد نظر در محل بیمارستان به نحوی که درس عبرتی برای سایرین شود ، با مسئولینی که تیراندازی در اورژانس یک بیمارستان را امری طبیعی و عادی می دانند و امنیت نظام و شهر را زیر سوال می برند برخورد جدی شود!

    با تشکر جمعی از پرسنل بیمارستان بقیة الله الاعظم(عج)

    رونوشت: دادستان محترم استان گلستان

    نماینده محترم شهر

    فرماندار محترم شهر

    دادستان محترم شهر

    رئیس محترم نیروی انتظامی شهر

    حراست دانشگاه علوم پزشکی گلستان

آخرین اخبار