از 11 شهریور الی 11 مهرماه

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از فراخوان ثبت‎نام دوازدهمین جشنواره «انتخاب کارآفرینان برتر 1396» خبر داد و گفت: زمان ثبت‎نام از 11 شهریور آغاز شده و تا 11 مهرماه جاری ادامه دارد.

مهلت ثبت‎نام دوازدهمین جشنواره «انتخاب کارآفرینان برتر 96»

به گزارش گلستان 24 ؛ محمد رهبری ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کارآفرینان استان گلستان با مراجعه به وبگاه www.karafarinanebartar.ir مبادرت به ثبت‎نام دوازدهمین جشنواره «انتخاب کارآفرینان برتر 96» کنند، فرصت ثبت‎نام تا 11 مهرماه جاری پیش‎بینی شده است.

وی اشاعه ترویج کارآفرینی و نوآوری در کسب و کار را از اهداف این جشنواره خواند و تصریح کرد: تلاش این جشنواره شناسایی کارآفرینان برتر و معرفی الگوهای کارآفرینی به جامعه است.

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با بیان اینکه فضای تعامل بین فعالان اقتصادی برای رقابت در فضای کسب و کار باید ایجاد شود بر لزوم همکاری هر چه بیشتر کارآفرینان در ترویج و توسعه اقتصادی تاکید کرد.

رهبری از صاحبان کسب و کار دارای کارآفرینی در استان خواست تا مراجعه به سایت اینترنتی مورد اشاره نسبت به ثبت‎نام و تکمیل فرم‎های مربوطه اقدام کنند و گفت: کارآفرینان برای کسب اطلاعات بیشتر به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مراجعه کنند.

وی بیان کرد: دبیرخانه جشنواره استان در گرگان، چهارراه گلها، خیابان شهیدمصطفی خمینی کوی علیمحمدی نبش کوچه دهم استقرار دارد و کارآفرینان برای کسب اطلاعات بیشتر می‎توانند با شماره 32177741 تماس بگیرند.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار