مسابقات والیبال نوجوانان گرامیداشت دهه کرامت استان با قهرمانی تیم کلینیک دندانپزشکی دی از گرگان به کار خود پایان داد.

قهرمانی تیم کلینیک دندانپزشکی دی از گرگان در مسابقات والیبال

به گزارش گلستان24؛ به نقل از طوبی گلستان؛ مسابقات والیبال نوجوانان گرامیداشت دهه کرامت که از هفته گذشته و با شرکت 12 تیم از شهرستان های علی آباد کتول، آق قلا، بندر ترکمن و گرگان در سالن ورزشی سرداران شهید شهرستان علی آباد کتول آغاز شده بود با قهرمانی تیم کلینیک دندانپزشکی دی از گرگان به پایان رسید.

در بازی پایانی تیم های کلینیک دندانپزشکی دی از گرگان و تیم مجتمع ورزشی تختی با قضاوت محمود ملک حسینی، حنظله آلوستانی و حبیب قره خانی به مصاف هم رفتند که  تیم کلینیک دندانپزشکی دی موفق شد حریف را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد و به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست پیدا کند. تیم های محمد آباد و بندر ترکمن نیز به طور مشترک عنوان سومی این مسابقات را از آن خود نمودند.

از سوی کمیته فنی این رقابت ها نیز نفرات برتر بدین شرح انتخاب و معرفی شدند: حسن کمر از تیم محمد آباد بهترین مربی، امین عطایی از تیم کلینیک دندانپزشکی دی بهترین پاسور، عبدالسلیم داودی از تیم مجتمع تختی  بهترین آبشار زن، علیرضا پلنگی از تیم مجتمع تختی  بهترین سرویس ، صالح گرائیلی از تیم محمد آباد  بهترین مدافع، اسماعیل تربتی نژاد از تیم کلینیک دندانپزشکی دی کامل ترین بازیکن و امیر رضا میر فندرسکی از تیم مجتمع تختی به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شده اند.

در روز پایانی این مسابقات و با حضور مسئولان ورزش شهرستان، پیشکسوتان و بازیکنان والیبال استان و شهرستان از تیم های برتر با اهدای کاپ و لوح قهرمانی  تجلیل به عمل آمد.

قهرمانی تیم کلینیک دندانپزشکی دی از گرگان در مسابقات والیبال1

قهرمانی تیم کلینیک دندانپزشکی دی از گرگان در مسابقات والیبال2

 

ارسال نظر

آخرین اخبار