سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله از نایب قهرمانی تیم نونهالان و جوانان این شهرستان در مسابقات آینده سازان استان گلستان خبر داد.

تیم والیبال کلاله نایب قهرمان مسابقات گلستان شد

به گزارش گلستان 24، امان نفس در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه در این مسابقات 10 تیم شرکت داشتند گفت: این 10 تیم به دو گروه 5 تیمی شرق و غرب استان گلستان تقسیم شدند.

وی افزود: تیم های کلاله و شادمان گنبد از شرق استان و تیم های بندر ترکمن و آق قلا به ترتیب به عنوان تیم های اول و دوم گروه های خود به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان کلاله ادامه داد: در مرحله نیمه نهایی، تیم اول منطقه شرق(کلاله) به مصاف تیم دوم منطقه غرب(آق قلا) رفت و تیم کلاله با نتیجه 3 بر 1 تیم حریف را مغلوب کرد.

وی اضافه کرد: همچنین تیم اول منطقه غرب(بندر ترکمن) در مقابل تیم دوم منطقه شرق(شادمان گنبد)  قرار گرفت که در این بازی تیم بندر ترکمن با نتیجه سه بر صفر بر تیم شادمان غالب شد.

امان نفس گفت: در مرحله رده بندی دو تیم آق قلا و تیم شادمان گنبد به مصاف هم رفتند که در نتیجه تیم آق قلا با نتیجه 3 بر 2 از مصاف تیم مقابلش گذشت.

وی اظهار کرد: در مرحله نهایی نیز تیم های کلاله و بندر ترکمن در مقابل هم قرار گرفتند که بازی با نتیجه 3 بر 2 به نفع تیم بندر ترکمن پایان یافت.

کلاله خبر

ارسال نظر

آخرین اخبار