مدیر روابط عمومی دانشگاه گلستان با اشاره به اینکه دانشگاه درصدد این است تا فاز بعدی این پروژه را در آذرماه افتتاح کند، گفت: بعد از افتتاح فاز دوم سیستم اداری و آموزشی به صورت صد درصدی در آنجا مستقر می شود.

افتتاح فاز دوم دانشگاه گلستان سرخنکلاته

به گزارش گلستان24؛محمدمهدی اسلامی، مدیر روابط عمومی دانشگاه گلستان، امروز(21 شهریور) در جمع خبرنگاران استان گفت: اتفاقات بسیار خوبی بعد از تشکیل دولت یازدهم در دانشگاه گلستان رقم خورده است که بسیار مورد توجه است.

 

وی افتتاح پردیس دانشگاه سرخنکلاته را یکی از مهمترین برنامه های دانشگاه گلستان دانست و افزود: با حمایت مدیران و مسئولان مربوطه استانی و کشوری فاز اول این پروژه در هفته دولت افتتاح شد.

 

اسلامی با اشاره به اینکه دانشگاه در صدد این است تا فاز بعدی این پروژه را در آذر ماه افتتاح کند، اظهارداشت: بعد از افتتاح فاز دوم سیستم اداری و آموزشی به صورت صد درصدی در آنجا مستقر می شود.

 

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های دانشگاه برای سال تحصیلی جدید راه اندازی یک شورای راهبردی رسانه ای است که این شورا متشکل از تیم روابط عمومی و جمعی از اصحاب رسانه خواهد بود.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه گلستان با بیان اینکه این شورا پنج تتا هفت نفره خواهد بود، گفت: با راه اندازی این شورا تدوین برنامه از این طریق انجام خواهد شد.

/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار