نشست خبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول برگزار شد بدون آنکه در آن خبری از رسانه های مجازی و آنلاین باشد .

نشست خبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول بدون حضور رسانه های آنلاین !!

به گزارش گلستان 24 امروزه نقش رسانه های مجازی و آنلاین در بحث اطلاع رسانی به موقع و اغنا مخاطب امری بدیهی است و اگر یک اداره سنتی همچنان بخواهد سمت نشریات کاغذی که در استان گلستان بصورت هفته نامه چاپ می شوند و بازدید کننده کمی هم دارد بروند ایرادی نیست .

اما سوال اینجاست که چرا یک دانشگاه که محیط علمی و آکادمیک و به روز است باید از فضای مجازی و رسانه های آنلاین دوری کند .

نشست خبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول برگزار شد و جالب اینجا بود که در این نشست فقط از رسانه های مکتوب و هفته نامه های استان دعوت شد .

در حالیکه بخش زیادی بالای 85 درصد اخبار و تولد محتوای خبری، گزارش ، یادداشت و ... در فضای مجازی ، خبرگزاری ها ، پایگاه های خبری و سایتهای نهادها منتشر می شود .

شاید در وهله اول به نظر برسد که رئیس دانشگاه با فضای مجازی قهر است و شاید بتوان سهمی از قصور در این کار را به روابط عمومی اختصاص داد .

البته در زمان ریاست دکتر لادن مقدم بر این دانشگاه طیفی دیگر چنین نشستهایی را برگزار می کردند و سمت و سوی آن جریان بیشتر جریان اصلاح طلب بود.

به هر حال بعد از انتصاب دکتر ولایتی به عنوان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی انتظار می رفت روسای دانشگاه های آزاد استان نیز پیام این تغییر را دریافت کنند و حداقل رابطه خود را با رسانه های انقلابی و فضای مجازی درست کنند چه اینکه اگر این اتفاق نیفتد ممکن است دامنه تغییر به خود این مدیریت ها هم برسد .

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار