زائرین کاروان ۳۸۰۰۴ گرگان با صدور بیانیه‌ای جنایت نسل‌کشی مسلمانان در میانمار را محکوم کردند.

بیانیه زائرین گرگانی در محکومیت جنایات نسل کشی مسلمانان در میانمار

به گزارش گلستان 24؛همزمان با حضور حجاج در سرزمین وحی بیانیه زائرین گرگانی کاروان ۳۸۰۰۴ در محکومیت جنایات نسل کشی مسلمانان در میانمار صادر شد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ

ما زائرین سرزمین وحی این روزها در شرایطی زیارت بیت الله الحرام و مسجد النبی را طی می‌کنیم که در کشور عزیزمان ایران، مدافعانی هستند که از جان و مال و نوامیس مملکت در مقابل وحشی‌گری غرب و عوامل آن ایستاده؛ و با خون خود مرزهای جمهوری اسلامی ایران را حراست و پاسداری می‌کنند.

این روزها قلب حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا و جد بزرگوارشان رسول‌الله صلی‌الله‌علیه‌وآله از مظلومیت و قتل‌عام امت رسول خدا در کشور میانمار سرشار از تألم و درد و رنج فراوان است.

ما همه با هم ضمن این‌که نسل‌کشی مردم مظلوم و مسلمان میانماری را توسط عوامل خودفروخته و فریب‌خورده غربی‌ها محکوم می‌نماییم با صدای رسا در سرزمین وحی اعلام همبستگی خودمان را با دعا به درکاه ذات اقدس الهی ابراز می داریم، تا صدای مظلومیت آنان را به گوش دیگر  حجاج کشورهای اسلامی و مردم مسلمان جهان برسانیم.

از سازمان همکاری های اسلامی و دولت های مسلمان مجدانه می خواهیم که با فشار به دولت میانمار و سازمان های حقوق بشری، مانع از ادامه این نسل کشی شوند. همانطور که «مقام معظم رهبری مدظله العالی» در پیام حج خود تصریح کردند: “دفاع قاطع از اقلیت‏های تحت ستم مسلمان، همچون مظلومان میانمار، وظیفه رؤسای کشورهای اسلامی و نخبگان سیاسی و دینی و فرهنگی در دنیای اسلام است”.

بنابراین از آنجا که دفاع از مسلمانان تحت ظلم بر اساس آیات و روایات متعدد، وظیفه همه مسلمانان است، وقت آن رسیده که همه کشورهای اسلامی با استفاده از حداکثر توان و ظرفیت‌های خود در حوزه رسانه و با بهره‌گیری از مجموعه‌هایی همچون «سازمان همکاری‌های اسلامی» نسبت به پیگیری همه‌جانبه برای توقف جنایت‌ها و سپس تعقیب قضایی آن در محاکم بین‌المللی اقدام کرده و با کنار گذاشتن اختلافات برای جلوگیری از تکرار چنین فجایعی در جهان اسلام تلاش کنند.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار