نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس مطرح کرد

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه طلب گندم‌کاران استان گلستان توسط دولت به طور کامل پرداخت نشده و این در شرایطی است که در مناطق سردسیر کشور، کشت دوم گندم آغاز شده است.

عدم پرداخت طلب گندم‌کاران در گلستان و آغاز کشت دوم گندم در مناطق سردسیر کشور

به گزارش گلستان 24؛  نورمحمد تربتی‌نژاد بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که در سالن اجتماعت استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: بازنشستگان افرادی با تجربه در جامعه هستند که پس از بازنشستگی به خوبی می‌توان از تجربه فعالیت‌های آنها بهترین استفاده و بهره‌برداری را داشته باشیم.

وی ادامه داد: کشور ما از جمله کشورهای در حال توسعه است که گروه‌های مختلف شغلی و اجتماعی در شرایط متفاوتی از تامین معیشت و درآمد قرار دارند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که در کشورهای در حال توسعه به ویژه در کشور ما باید به آن توجه ویژه شود، موضوع تولید ثروت است که در شرایط فعلی، تولید ثروت باید از طریق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی محقق شود.

تربتی‌نژاد با اشاره به عدم اجرای تعهدات دولت نسبت به پرداخت طلب گندم‌کاران، گفت: متاسفانه طلب گندم‌کاران استان گلستان توسط دولت به طور کامل پرداخت نشده و این در شرایطی است که در مناطق سردسیر کشور، کشت دوم گندم آغاز شده است.

وی در پایان با تاکید به اهمیت توجه به وضعیت معیشت کارمندان و بازنشستگان، افزود: در مجلس شورای اسلامی در تلاش هستیم فاصله حقوق بین کارمندان و بازنشستگان به 15 درصد و در آینده‌ای نزدیک به صفر برسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار