نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان توسعه کشور را نیازمند فعالیت احزاب توانمند بیان کرد و گفت: احزاب باید خلوص سیاسی داشته و رضای خدا را در برنامه ها و کارهای خود در نظر بگیرند.

محور توسعه گلستان کشاورزی است

به گزارش گلستان24؛ از دفتر امام جمعه گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار اعضای حزب کارگزاران سازندگی استان تاکید کرد: داشتن خلوص برای پایداری یک تشکل لازم است، در غیر این صورت، از هم می پاشد.
امام جمعه گرگان با بیان اینکه از طریق احزاب و تشکل های سیاسی رشد و توسعه دست یافتنی می شود، عنوان داشت: یکی از نکات مثبت احزاب داشتن مبانی فکری در زمینه های مختلف بخصوص مسائل اقتصادی است.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با گلایه از وضعیت کشاورزی و اقتصاد استان نیز گفت: محور توسعه گلستان کشاورزی است، اما درعمل با این شیوه کشت و زرع، آب و خاک را از بین می بریم که باید اصلاح شود.
امام جمعه گرگان؛ نحوه مصرف آب در بخش کشاورزی و کشت محصولات پرآب طلب با وجود خشکسالی سال های اخیر را از دیگر مشکلات بیان کرد و افزود: شالیکاری ضدتوسعه است، بسیاری از زمین های زیرکشت این محصول هم اینک به دلیل کمبود آب و خشک شدن چاه ها؛ نابود شده است.
آیت الله نورمفیدی بیان کرد: امروز کشاورزی در دنیا تغییر کرده ، آنها ضمن کاهش مصرف آب و بدون نیاز به خاک، چندین برابر محصول برداشت می کنند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیشرفت های نظامی کشور نیزآن را گام اول توسعه دانست و اضافه کرد: با این پیشرفت ها دشمن جرائت هیچ اشتباهی را در مورد کشور ما نخواهد داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار