معاون هماهنگ‎کننده سپاه نینوا استان گلستان:

معاون هماهنگ‎کننده سپاه نینوا استان گلستان؛ ترویج فرهنگ دفاع مقدس را در تقویت روحیه انقلابی موثر خواند و گفت: برنامه‎های هفته دفاع مقدس در گلستان برگرفته از پیام عاشوراست.

هفته دفاع مقدس به عنوان قدرت نرم جمهوری اسلامی است

به گزارش گلستان 24؛ سیدموسی حسینی صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و دهه نخست ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر برنامه‎های بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگرفته از پیام عاشورا است.

وی با اشاره به برنامه‎ریزی‎های ستاد هفته دفاع مقدس استان و تشکیل کمیته نظامی نیروهای مسلح دفاع مقدس در گلستان تصریح کرد: ستاد هفته دفاع مقدس در 14 شهرستان گلستان شکل گرفت و برنامه‎های هفته دفاع مقدس در سطوح مختلف سازمانی سپاه، حوزه‎ها و پایگاه‎های مقاومت بسیج برنامه‎ریزی شده است، دستورالعمل اجرایی برنامه‎ها به تمامی رده‎ها ابلاغ شد.

معاون هماهنگ‎کننده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه «من انقلابی‎ام» شعار محوری برنامه‎های هفته دفاع مقدس است، افزود: هفته دفاع مقدس به عنوان قدرت نرم جمهوری اسلامی است که حیات‎بخش انقلاب اسلامی و حیات‎بخش کسانی است که انقلابی هستند.

حسینی؛ انتقال فرهنگ دفاع مقدس را در رویش «جوانان انقلابی» موثر خواند و ابراز کرد: در عصر حاضر بارزترین رویش‎ها را در نسل جوان می‎بینیم، رویش شهدای مدافع حرم که گل سرسبد آنها شهیدمحسن حججی است که در مکتب حسینی و انقلاب اسلامی پرورش یافت.

وی با اشاره به تداوم رویش‎های انقلاب اسلامی تاکید کرد: گرامیداشت این ایام‎الله‎ها می‎تواند موجب انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و رساندن پیام عاشورایی به نسل‎های بعدی باشد.

معاون هماهنگ‎کننده سپاه نینوا استان گلستان با تشریح موفقیت‎های انقلاب اسلامی گفت: در شرایطی که دنیا به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود و سردمداران این دو بلوک عنوان کرده بودند هر کشوری که می‎خواهد حیات داشته باشد باید زیر بلوک این دو باشد اما انقلاب اسلامی با شعارهای اسلامی «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» مدل سومی از حکومت جمهوری اسلامی ارائه کرد و دست رد به سینه غرب زد.

حسینی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی وضعیت استکبار جهانی را به تلاطم واداشته است، افزود: تمام تلاش داستکبار این بود که نگذارد انقلاب اسلامی الگوی سایر کشورها شود لذا در راستای از بین بردن انقلاب اسلامی و ساقط کردن آن برنامه‎های سختی را در برنامه قرار داد و عراق و رژیم بعث را تقویت کرد و با پشتیبانی کشورهای مختلف جنگ نابرابری علیه انقلاب اسلامی آغاز کرد و تمام هدف استکبار از بین بردن انقلاب اسلامی بود.

وی انقلاب اسلامی را محصول فرهنگ ایثار، شهادت، حماسه و ازخودگذشتگی عنوان کرد و گفت: پیشبرد و تعالی انقلاب اسلامی در گرو پویایی همین فرهنگ است که توانسته رویش‎های جوانان انقلابی را به دنبال داشته باشد.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار