فرمانده سپاه کردکوی:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی با بیان اینکه ملتی که 230 هزار شهید در دفاع مقدس و 17 هزار شهید ترور تقدیم کرده است امروز از سایه جنگ نمی‎ترسد، گفت: جنگ در سایه شهادت از کشور دور شد نه در سایه سازش، تسلیم و امثال آن.

توسل به گزینه نظامی لاف گزاف مستکبران است

به گزارش گلستان 24؛ علی‎اکبر عرفانی صبح امروز در همایش بزرگ پیاده‎روی خانوادگی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با بیان اینکه طی 39 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اشک‎ها، لبخندها، شدت‎ها و تهدیدهای همه‎جانبه دشمن مواجه بودیم، اظهار کرد: کسانی که از دوران دفاع مقدس اطلاعی ندارند و یا از دور شاهد حوادث آن زمان بودند امروز که سختی‎ها و شرایط فعلی را مشاهده می‎کنند، فکر می‎کنند بحران و شرایط سختی در کشور حاکم است، از این رو امکان دارد تهدیدهای خالی از واقعیت دشمن و برداشتن سایه جنگ از کشور را باور کنند.

وی متذکر شد: در حالی که انقلاب اسلامی ایران تازه بنیاد بود تهدیدات و جنگ همه‎جانبه علیه جمهوری اسلامی توسط دشمنان به راه افتاد که امام راحل در آن زمان فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‎تواند بکند ما هم امروز هم صدا با امام راحل این جمله را تکرار می کنیم.

*ملتی که شهید داده از سایه جنگ نمی‎ترسد/ امروز گزینه‎ نظامی دشمن زیرمیز است

عرفانی بیان کرد: در شرایطی که به فرموده امام راحل گروه‎های ترویستی مانند قارچ روئیدند و علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موضع گرفته بودند ارابه‎های جنگی به سوی کشورمان حمله کرد، از طرفی  تهدیدهای همه‎جانبه علیه ما رخ داد و برخی فرمانده‎های فراری که از اطلاعات جنگی برخوردار بودند نزد دشمن خدمت می‎کردند اما ملت ایران با توکل بر خداوند و با هدایت امام راحل جان را در کف دست گرفتند و برای دفاع همه‎جانبه از انقلاب اسلامی عازم میدان نبرد شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی ادامه داد: استکبار جهانی که در دوران دفاع مقدس جایی برای ملاحظه‎کاری نداشت پرده از چهره پُر از تزویر خود برداشت و همه نوع تجهیزات را در اختیار صدام قرار داد اما امام راحل با هدایت الهی منطبق بر وحی الهی مردم را به سوی جبهه سوق دادند که با ایثار و فداکاری مردم جنگ تحمیلی تنها جنگی در 200 سال اخیر نام گرفت که حتی یک وجب  از خاک کشور به دشمن واگذار نشد.

 وی با بیان اینکه ملتی که 230 هزار شهید در دفاع مقدس و 17 هزار شهید ترور تقدیم کرده است امروز از سایه جنگ نمی‎ترسد، گفت: جنگ در سایه شهادت از کشور دور شد نه سایه سازش و تسلیم و امثال آن.

عرفانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با شهادت آغاز شد، با شهادت به پیروزی رسید و با شهادت به تمام  جهان صادر شد، تصریح کرد: توسل به گزینه نظامی لاف گزاف مستکبران است و امروز گزینه نظامی دشمن نه روی میز بلکه زیر میز است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی یادآور شد: هر کشوری که بخواهد به ایران حمله کند کابوس وحشتناک هشت سال دفاع مقدس در ذهنش متجسم خواهد شد و با این تجسم هرگز اجازه حمله به ایران را به خود نمی‎دهد.

*کسانی که در داخل سایه جنگ را تکرار می‎کنند لاف منفی می‎زنند
وی بیان کرد: روزی مرزهای دفاع مقدس در مرزهای کارون و کرخه بود ولی امروز مرزهای جهاد و مبارزه با استکبار افزایش یافت و به شرق مدیترانه و دریای سرخ منتقل شده است، از این رو فرمایش امام راحل که ما در جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کردیم امروز اثبات می‎شود.

عرفانی با بیان اینکه کسانی که در داخل کشور با وجود اطلاع از واقعیت‎ها سایه جنگ را تکرار می‎کنند لاف منفی می‎زنند، اذعان کرد: اگرچه جنگ تحمیلی پایان یافته اما دفاع ادامه دارد و  امروز زمین جنگ دشمن تغییر کرده است، از این رو امروز هم در جنگ تمام عیار اقتصادی و فرهنگی قرار داریم و همه وظیفه داریم همانند شهدا در صحنه باشیم تا بتوانیم نظام را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی تأکید کرد: شاید جنگ به پایان رسیده باشد اما مبارزه هرگز تمام‎شدنی نیست و تا زمان ظهور امام عصر (عج) ادامه دارد.  

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار