سخنگوی شورای شهر گرگان:

سخنگوی شورای شهر گرگان از تعیین شهردار گرگان تا پایان هفته آینده خبر داد و گفت: تا پایان هفته جاری یک نفر به عنوان شهردار گرگان به وزارت کشور معرفی خواهد شد.

معرفی شهردار جدید  گرگان !!

به گزارش گلستان 24؛حسین ربیعی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: تا پایان هفته آینده یک نفر به عنوان شهردار گرگان به وزارت کشور معرفی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا پایان هفته جاری شهردار گرگان معرفی می‌شود، تصریح کرد: تا 25 شهریورماه جاری فرصت برای ثبت‌نام شهردار گرگان وجود داشت و این فرصت قابل تمدید نیست.

* 51 نفر برای تصدی کرسی شهردار شدن با یکدیگر رقابت می‌کنند

سخنگوی شورای شهر گرگان ابراز کرد: تاکنون 51 نفر برای کرسی شهردار شدن با هم به رقابت می‌پردازند و از این تعداد 41 نفر مرد و چهار نفر زن هستند.

ربیعی در خصوص مدارک تحصیلی ثبت‌نام‌کنندگان برای کرسی شهردار شدن خاطرنشان کرد: از 51 نفری که برای تصدی کرسی شهردار شدن شهرستان گرگان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تعداد 21 نفر در مقطع دکتری و یا دانشجوی دکتری هستند.

وی اذعان کرد: 28 نفر از افرادی که برای شهردار شدن با هم به رقابت می‌پردازند دارای مدرک تحصیلی کارشناسی‌ارشد هستند.

* انتهای هفته آینده یک نفر به عنوان شهردار گرگان به وزارت کشور معرفی خواهد شد

سخنگوی شورای شهر گرگان گفت: یک نفر در مقطع لیسانس و یک نفر در مقطع فوق‌دیپلم و یک نفر دیگر دانشجوی کارشناسی است که برای شهردار شدن ثبت‌نام کردند.

ربیعی از معرفی یک سوم ثبت‌نام کنندگان برای تصدی کرسی شهردار گرگان خبر داد و افزود: تا شنبه هفته جاری از 51 نفری که برای تصدی کرسی شهردار گرگان ثبت‌نام کردند حدود 17 نفر را با اکثریت آرا انتخاب خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: ممکن است با تمام 17 نفر انتخاب شده مصاحبه بگیریم تا مراحل بعدی برای انتخاب شهردار آینده گرگان را انجام دهیم.

سخنگوی شورای شهر گرگان در خصوص انتخاب شهردار گرگان گفت: تا انتهای هفته آینده یک نفر به عنوان شهردار گرگان به وزارت کشور معرفی خواهد شد.

*صلاحیت‌های داوطلبان براساس تجربه‌های کاری و تخصص در دستور کار شورای اسلامی شهر گرگان قرار می‌گیرد

ربیعی با بیان اینکه افرادی با تجربه‌های معاونت فنی و عمرانی شهرداری‌ها در لیست ثبت‌نام کنندگان شهردار گرگان وجود دارد، ابراز کرد: برخی از اساتید دانشگاه‌های کشور و استان گلستان از جمله در رشته‌های فنی و مهندسی در این لیست حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه  بررسی صلاحیت‌های داوطلبان براساس تجربه‌های کاری و تخصص در دستور کار شورای اسلامی شهر گرگان قرار خواهد گرفت، ادامه داد: کارشناسان واحدهای مختلف شهرداری و مشاوران شهرداری‌ها، رئیس، کارشناسان و کارمندان شهرداری نیز در لیست ثبت‌نام به چشم می‌خورد. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار