شهروندان گرگان انتظار دارند تا شهردار جدید شهر همانند شهردار سابق به فعالیت های عمرانی و زیباسازی شهر ادامه دهد.

شهردار جدید گرگان و مسئولیت های سنگین پیش رو

به گزارش گلستان 24؛بعد از انتخابات شورای شهر گرگان و انتخاب نشدن حسین صادقلو به عنوان شهردار گرگان حال باید دید که چه کسی سکان دار شهرداری گرگان می شودو این مسئولیت سخت را برعهده می گیرد.

پیش تر حسین ربیعی سخنگوی شهرداری گرگان خبر داده بود که تا پایان هفته شهردار منتخب گرگان انتخاب خواهد شد،در بین این کاندید های شهرداری اسامی چند تن از کاندید های شورای شهر گرگان که از ورود به ساختمان سفید شواری شهر باز مانده بودند هم به چشم می خورد.

حسین صادقلو به علت انجام برخی از پروژه های عمرانی در سطح شهر توانست محبوبیتی در بین مردم پیدا کند که مردم به هر یازده نفری که در لیست حامیان او بودند رای دادند،این محبوبیت اتفاقی نیست و مردم رگرگان نشان داند که به عمل رای می دهند نه به شعار و احزاب سیاسی که به فکر منفعت خویش هستند.

شهرداری جدید گرگان باید در نظر داشته باشد که هنور پروژه های عظیمی در  گرگان جای مانده است که باید هرچه زودتر پیگیری شود و همانند مدیریت شهردار قبلی با سرعت بالا و کیفیت مناسبی دنبال شود.

گرگان به عنوانیک شهر شمالی و گردشگری کشور هر روز در حال افزایش جمعیت چه دائمی و چه گذری می باشد که این موضوع سختی های مدیریت شهری گرگان را دوچندان می کند.

عریض  کردن خیابان ها و حل مشکل ترافیک از مهمترین وظایف شهردار جدید می باشد چرا که شهروندان گرگانی بسیاری از وقت خود را در ترافیک موجود در شهر از دست می دهند.

باتوجه به فعالیت های شهردار قبل مردم انتظار زیادی از شهردار جدید گرگان دارند و مسئولیت هرگونه کم کاری در خصوص آباد سازی شهر بر عهده اعضای شورای شهر می باشد.

انتهای پیام/پ

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار