معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: امسال به تشخیص هیئت داوران هیچ تئاتری از استان گلستان شایسته حضور در جشنواره فجر نیافت.

تئاترهای گلستان به جشنواره فجر راه نیافتند

به گزارش گلستان 24؛رمضان یازرلو، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته امسال هفدهمین جشنواره تئاتر امیدهای جوان و بیست و هشتمین جشنواره تئاتر گلستان برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه در بخش جشنواره استانی در مرحله اول تعداد 18 متقاضی برای حضور در جشنواره تئاتر استانی حضور داشتند که از این تعداد 9 نمایش به مرحله نهایی جشنواره رسید، افزود: در بخش امیدهای جوان تعداد 19 نمایش متقاضی بودند که بعد از مرحله داوری ها تعداد 5 نمایش به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

 

یازرلو با بیان اینکه این جشنواره به مدت پنج روز در مرکز استان فعالیت داشت، اظهارداشت: دو روز اول این جشنواره اختصاص به تئاتر امیدهای جوان داشت که گروه ها توانستند به رقابت بپردازند.

 

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: مهدی طهماسبی، امین عظیمی و افشین خورشید باختری به عنوان داوران کشوری این دوره از جشنواره  نفرات برگزیده را معرفی کردند.

 

وی افزود: امسال به تشخیص هیئت داوران هیچ تئاتری از استان گلستان شایسته حضور در جشنواره فجر اعلام نشد و امید است هنرمندان در سال آینده با همت و تلاش بیشتر و فنی کردن کارهای خود بتوانند اجراهای بسیار خوبی را به همراه داشته باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار