یازرلو خبر داد :

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از آغاز هفدهمین جشنواره امیدهای جوان استان خبر داد.

برگزاری جشنواره تئاتر استانی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی

به گزارش گلستان 24؛ رمضان یازرلو، افزود: نمایش "خاطراتی که باید می‌نوشتم" به نویسندگی بهمن ولیان و کارگردانی امید ابراهیمی، "بابادوک" به نویسندگی و کارگردانی پگاه طیبی، "یک کوک اضافه" به نویسندگی و کارگردانی فاطمه نصیری و "روسری آبی" به نویسندگی میلاد امین زاده و کارگردانی حوریه برنا در نخستین روز جشنواره اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: نمایش "٣ از ٨" به نویسندگی علی‌اکبر کمال غریبی و کارگردانی پویان سهرابی، "ماهی‌ها با چشمان باز می‌میرند" به نویسندگی امیرحسین صیدآبادی و کارگردانی یاسین رضوانی، "تورنج" به نویسندگی یاسمن ناسخی و کارگردانی رضا پور تراب زاده در دومین روز از جشنواره امیدهای جوان اجرا خواهد شد.

یازرلو بابیان این نکته که ٢٥ و ٢٦ شهریورماه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی برگزار می‌شود، افزود: نمایش "دوک" به نویسندگی محسن مقامی و کارگردانی احسان یارمحمدی، "مرده ریگ" به نویسندگی تهمینه محمدی و کارگردانی رهبان مسلمی عقیلی و "یک‌شب" به نویسندگی و کارگردانی محمد میر عرب رضی در نخستین روز جشنواره اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نمایش "اتاق" به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین صیدآبادی، "هتل ایران" به نویسندگی افشین هاشمی و کارگردانی شیما عضدانلو مطلق، "جمهوری در اتوبوس" به نویسندگی بهمن ولیان و کارگردانی راحیل کریمی و "راز اشک وار گردنبند باز" به نویسندگی روح ا... نوری و کارگردانی پژمان سید اسراری در دومین روز از جشنواره تئاتر استانی اجرا خواهد شد.

گفتنی است آئین اختتامیه هفدهمین جشنواره تئاتر امیدهای جوان گلستان و بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی عصر ٢٧شهریورماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.

/ گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار