رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان بیان کرد

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان گفت: همزمان با بازگشایی مدارس، 11 شرکت خصوصی با حضور 800 خودرو در قالب سرویس مدارس در سطح شهر گرگان فعالیت خواهند کرد.

فعالیت 800 خودرو در قالب سرویس مدارس در گرگان

به گزارش گلستان24؛احمد سالاری صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: شرکت‎های خصوصی برای فعالیت سرویس مدارس به آموزش و پرورش و مدارس سطح گرگان معرفی و جلسه توجیهی با رانندگان سرویس و مدیران مدارس نیز برگزار شده است.

وی تصریح کرد: رعایت اصول قوانین راهنمایی و رانندگی و تمامی مواردی که به آرامش خانواده‎ها باز می‎گردد به رانندگان سرویس مدارس تذکر داده شده و آرم سازمان نیز بر روی خودروها در حال نصب شدن است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان ادامه داد: از خانواده‎ها درخواست می‎شود نسبت به انعقاد قرارداد با شرکت‎های معرفی شده اقدام کنند.

*شهر گرگان، پاسخگوی حضور خودروهای سنگین نیست

سالاری در ادامه به پارک خودورهای سنگین در کنار معابر شهر اشاره کرد و افزود: تردد خودروهای سنگین از جمله کامیون و تریلی در سطح شهر علاوه بر ایجاد مزاحمت و آلودگی موجب از بین رفتن روکش آسفالت‎ها خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهر جوابگوی حضور خودروهای سنگین نیست، افزود: مناطق پرجمعیت شهر محل مناسبی برای پارک خودورهای سنگین نیست و خود رانندگان باید به این موضوع کاملأ واقف باشند.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار