فرمانده انتظامی گلستان:

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری سارقان زورگیر در شهر فاضل آباد از شهرستان علی آبادکتول خبر داد و گفت: سارقان تاکنون به 10 فقره سرقت اعتراف کردند.

جزئیات دستگیری سارقان زورگیر در علی آباد

به گزارش گلستان24؛ساعت یک و سه دقیقه بامداد امروز موضوع سرقت خودرو در شهر فاضل آباد از شهرستان علی آباد کتول به مرکز پلیس 110 گزارش شد.
سارقان که سه نفر با چهره های خشن و پوست تیره بودند، پس از تماس تلفنی با یکی از مراکز تاکسی تلفنی در گرگان تقاضای خودرو برای عزیمت به فاضل آباد را کرده که پس از رسیدن به شهر فاضل آباد با تهدید سلاح سرد، خودرو را به سرقت برده و از محل متواری شدند.
راننده 37 ساله آژانس نیز بلافاصله موضوع را به پلیس گزارش داده و عملیات دستگیری سارقان آغاز شد.
علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی گلستان با تائید خبر وقوع سرقت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: پس از اعلام سرقت خودرو به پلیس، ماموران با اجرای عملیات شناسایی و دستگیری سارقان، در کمتر از 15 دقیقه سارقان را به همراه خودروی سرقتی در یکی از خیابان های شهر فاضل آباد شناسایی کردند
وی گفت: سارقان با مشاهده پلیس اقدام به فرار کرده که پس از تعقیب و گریز پلیسی و تیراندازی هوایی و مستقیم پلیس، در یکی از خیابان های فرعی خودرو را متوقف کرده و از خودرو خارج شدند.
جاویدان بیان کرد: متهمان برای فرار از سلاح سرد استفاده کرده و سعی داشتند با تهدید ماموران از محل بگریزند که با اقدامات عملیاتی و غافلگیرانه پلیس، هر سه متهم دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: سارقان تا کنون به 10 فقره سرقت احشام اعتراف کرده اما تحقیقات تکمیلی پلیس همچنان ادامه دارد.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار