نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه شور حسینی باید همراه با شعور باشد، گفت: امروز دشمن سعی دارد تا با استفاده از دستگاه های مختلفی همچون ماهواره و شبکه های مجازی جامعه را آلوده کند.

دشمنان سعی دارند مسلمانان را در فقر فرهنگی نگه داشته باشند

به گزارش گلستان24؛حجت الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی، نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان، عصر روز گذشته(29 شهریور) در اجتماع رهروان حسینی گفت: اکنون سال های سال است دشمنان سعی دارند مسلمانان را در فقر فرهنگی نگه داشته باشند.

 

وی افزود: اجتماع های خوبی از سراسر دنیا در کربلا صورت می گیرد و این نشانه بسیار خوبی برای مسلمانان به خصوص مستضعفین جهان است.

 

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به اینکه امسال آغاز ماه محرم الحرام با هفته دفاع مقدس تقارن پیدا کرده است، اظهارداشت: در سال 61 هجری قمری مردم کوفه طلب امام حسین کردند و یا حسین گفتند اما یا حسین آنها با امام حسین (علیه السلام)باقی نماند.

 

وی تصریح کرد: در هزار و 400 سال گذشته مردم ایران یا حسین گفتند و همراه آن امام هستند، وقتی جنگ را به ملت ایران تحمیل کردند با یا حسین گفتن با حداقل ها در حداکثرها پیروز شدند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه امام خمینی(رحمه الله علیه) فرمودند این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته، گفت: اکنون مدت 40 سال است که از پیروزی این انقلاب می گذرد و دشمنان آن نتوانسته اند این مردم را از انقلاب و ولایت جدا کنند.

 

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر یکی از موضوعات اصلی و اساسی قیام امام حسین(علیه السلام) در کربلا بود.

 

حجت الاسلام رعایتی اظهارداشت: در عراق و سوریه افرادی بودند که تلاش داشتند تا نام امام حسین(علیه السلام) را در دنیا خاموش کنند اما این اتفاق با حضور افراد حسینی رخ نداده است.

 

وی شور حسینی باید همراه با شعور باشد، تصریح کرد: عقل ومنطق ما باید برگرفته از قرآن و عترت باشد، امروز  دشمن سعی دارد تا با استفاده از دستگاه های مختلفی همچون ماهواره و شبکه های مجازی جامعه را آلوده کند اما ما با حضور خود در این گونه مراسمات با دشمن خواهیم جنگید.

/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار