فرمانده سپاه گرگان:

فرمانده سپاه گرگان از اجرای 385 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس با محور شهرستانی، حوزه ای و پایگاهی با شعار من انقلابی ام در این شهرستان خبر داد.

اعزام  190 خانواده شهدا و جانبازان بالای 70 درصد به مشهد مقدس

به گزارش گلستان24؛سیدعلی مهاجر صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت تشریح برنامه های دفاع مقدس شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس رژه یگان های نمونه مسلح و بسیج در شهرستان گرگان پیش بینی شده است.

وی از برگزاری یادواره های شهدا و آبروی محله در هفته دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: 11 یادواره شهدا و چهار برنامه آبروی محله در این مدت انجام می شود.

فرمانده سپاه شهرستان گرگان از پیش بینی 25 نشست و همایش محوری در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: برنامه "ام وابها"  با حضور خانم مجتهدزاده رئیس کمیته زنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و همسر جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان انجام می شود.

وی از نواختن زنگ مقاومت در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: مسابقات ورزشی و سرکشی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان بالای 70 درصد از دیگر برنامه های ما است که 28 تیم نظارت برای سرکشی از 310 خانواده شهید و جانباران هماهنگ شده است.

فرمانده سپاه شهرستانگرگان با بیان اینکه دفاع مقدس تبلور آموزه‌های محرم است از اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم خبر داد و افزود: در هفته دفاع مقدس افتتاح عرصه‌های اقتصاد مقاومتی را خواهیم داشت، افتتاح چهار پایگاه بسیج علمی به منظور ارتقاء سطح علمی بسیجیان و شناسایی نخبگان، مبتکران و مخترعان و سازماندهی آنها انجام می‌شود تا پروژه‌ها و برنامه‌های بسیج ارزیابی شوند.

مهاجر از پیش‌بینی برنامه «لبیک یا حسین» در میدان عباسعلی گرگان خبر داد و اظهار کرد: برنامه نوجوانان عاشورایی در قالب «احلی من‌العسل» در روز هشتم ماه محرم پیش‌بینی شده است، در آخرین روز از هفته دفاع مقدس نیز دسته‌روی نیروهای مسلح، غبارروبی و عطرافشانی مزار تا مزار شهدا را ساعت 16 در تپه نورالشهدای گرگان خواهیم داشت، همان روز در ساعت 16:30 رژه خودرویی نیروهای مسلح در قالب رژه اقتدار انجام می‌گیرد.

وی بیان کرد: اگر در دفاع مقدس پیروزی به دست آوردیم برگرفته از سیره امام حسین (ع) است و حرکت در این مسیر توانسته انقلاب اسلامی را به پیروزی شکوهمندانه در عرصه دفاع مقدس و سایر عرصه‌ها برساند.

فرمانده سپاه شهرستان گرگان یکی از ویژگی‌های شاخص برنامه‌های هفته دفاع مقدس را در کیفیت‌بخشی و مسجدمحوری عنوان کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 190 خانواده شهدا و جانبازان بالای 70 درصد را به مشهدمقدس اعزام کردیم که این برنامه در طول سال ادامه دارد.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار