مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان:

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان با بیان اینکه امسال حدود 80 کلاس درس برای اول مهر ماه ساخته شده و تحویل آموزش و پرورش می‎شود، گفت: 25 درصد از مدارس گلستان تخریبی هستند.

25 درصد از مدارس گلستان تخریبی است/ نیاز تخریب و مقاوم‎سازی بیش از 3 هزار کلاس درس در گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ ، عماد مخدومی با اشاره به اقدامات شده برای افزایش کیفیت آموزشی، اظهار کرد: از ابتدایی سال 1385 تاکنون بیش از 2 هزار کلاس درس تخریب و بازسازی شد و یک هزار کلاس درس مقاوم‎سازی شده است.

وی با بیان اینکه 11 هزار کلاس درس در استان گلستان وجود دارد، گفت: از این تعداد کلاس تعدادی مستحکم و بخشی نیازمند مقاوم‎سازی و تخریب است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان با بیان اینکه 25 درصد از مدارس گلستان تخریبی هستند، اذعان کرد: در برنامه ششم اعتباری بالغ بر 12 هزار میلیارد تومان برای ایمن‎سازی فضای آموزشی در نظر گرفته شد که در صورت تحقق این منابع بخش عظیمی از مدارس تخریبی بازسازی خواهد شد.

مخدومی با بیان اینکه امسال حدود  80 کلاس درس برای اول مهر ماه ساخته شده و تحویل آموزش و پرورش می‎شود، یادآور شد: با توجه به اینکه برخی از مدارس استان گلستان در کنار تخریبی بودن از سیستم گرمایشی مناسبی برخوردار نیستند، از این رو از ابتدای سال 1396 تاکنون 860 کلاس درس به سیستم حرارت مرکزی مجهز شدند.

وی متذکر شد: امسال از محل اعتبارات استانی در حوزه منطقه داشلی‎برون اعتبار ویژه‎ای در نظر گرفته شد که امید است با تخصیص اعتبار تعداد زیادی از مدارس به بهره‎برداری برسد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار