در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال گلستان رقم خورد؛

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال استان گلستان با تداوم صدرنشینی استیل البرز آق قلا و پیروزی شهید متاجی در دربی گرگان همراه بود.

تداوم صدرنشینی استیل البرز آق قلا/ شهید متاجی پیروز دربی گرگان

به گزارش گلستان 24 ، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان گلستان بعدازظهر شنبه با برگزاری دربی گرگان میان تیم‌های شهید متاجی و قزاق در زمین لشگر ۳۰ به پایان رسید که در این دیدار شهید متاجی دو بر صفر همشهری خود را مغلوب کرد.

در دیگر دیدارهای این هفته که جمعه برگزار شد استیل البرز آق قلا دو بر یک از سد استقلال بندرگز گذشت تا به صدرنشینی‌اش ادامه دهد، شهید آسیابی کلاله با نتیجه ۶ بر دو شاهین بندرگز را از پیش رو برداشت، دارایی گز با دو گل مقابل عقاب گنبد به پیروزی رسید و پرسپولیس کردکوی دو به چهار نتیجه را به مهمانش پدیده گنبد واگذار کرد.

فوتبال گلستان 1

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال استان گلستان در پایان هفته چهارم، استیل البرز آق قلا با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های دارایی گز و شهید آسیابی کلاله با ۹ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

همچنین تیم‌های شهید متاجی گرگان با ۶ امتیاز، پدیده گنبد با پنج امتیاز، پرسپولیس کردکوی با چهار امتیاز و استقلال بندرگز با سه امتیاز در مکان‌های چهارم تا هفتم جای گرفته‌اند و تیم‌های شاهین بندرگز، قزاق گرگان و عقاب گنبد به ترتیب هشتم تا دهم هستند.


منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار