روز گذشته هفته دوم لیگ برتر فوتبال استان گلستان برگزار شد در پایان این هفته تیم کشاورز علی آباد در صدر و تیم شاهین بندرگز در رتبه دوم قرار گرفتند.

نتایج هفته دوم لیگ برتر فوتبال استان گلستان

به گزارش گلستان24 : روز گذشته هفته دوم لیگ برتر فوتبال استان گلستان برگزار شد. در اولین دیدار این هفته تیم های دارائی گز و قزاق گرگان در زمین تیم گز به مصاف هم رفتند. این بازی با اونکه بسیار زیبا و با موقعیت های فراوانی برگزار شد ولی برنده ای نداشت و با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

در دیگر دیدار این هفته و در استادیوم تختی شهرستان کردکوی ، تیم های استقلال کردکوی و پرسپولیس آق قلا به مصاف هم رفتند که در پایان تیم پرسپولیس آق قلا موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم استقلال کردکوی را شکست دهد.

تیم فوتبال کشاورز علی آباد موفق شد در زمین خود با نتیجه پر گل چهار بر یک تیم فوتبال شهید آسیابی کلاله را شکست دهد و بتواند در هفته دوم این رقابت ها در صدر قرار بگیرد

در آخرین دیدار این هفته تیم های عقاب گنبد و شاهین بندرگز در زمین تیم گنبدی به مصاف هم رفتند که تیم شاهین بندرگز موفق شد با گل دقایق پایانی خود تیم عقاب گنبد را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و در رده دوم قرار بگیرد.

ارسال نظر

آخرین اخبار